2014. július 26., szombat

royal

Elnézést kérek, de komolyan, újabb varrós blog. Néni lettem, ez van. De igazából nincs is nagyon mit jelenteni, május óta tombol a nyár, emberemlékezet óta nem volt itt ilyen,  a szabadidőnkbn sétálunk, kirándulunk vagy heverünk, attól függően mennyire van meleg.

Ezt a ruhát még tavaly csináltam. Azert nem dicsekedtem vele mert szintén nem vagyok teljesen megelégedve az eredménnyel.

Szóval a szabásminta az "NewLook6774". Amikor ezt a ruhát csináltam még közel nem tartottam gyakorlatban ott hogy ennek nekiállhassak, és ettől függetlenül is, abból az időből rengeteg félkész, elcseszett darab van.


A ruha jó méretben, de nem passzol, eláll, különböző méretű darabokat vágtam ki a szabásmintából, lecsúszik, hosszú, rövid, satöbbi, nem is hordtam sokáig. Most viszont már lassan kezdek annyira megtanulni varrni, hogy az elhibázott darabokat is meg tudom javítgatni, szóval most már hordható ez is.
A fazonnal csak annyi a gondom, hogy kicsit túl sok a cici, melóba annyira nem elegáns, de például kirándulósnak teljesen jó.

Mégis amikor erre a ruhára gondolok, akkor azzal a szóval teszem hogy royal, mert annyira odavagyok a mintáért. Ti hogy gondoltok a ruhadarabjaitokra amúgy?

Szóval az anyag. Ezt még Amszterdamban vettem, harmadmagával, a lila-sárga pöttyös anyagot elcsesztem, az ehhez nagyon hasonlóból meg egy nagyon menő szoknyát varrtam majd megmutizom azt is. Csodálatos anyagok voltak, felfoghatatlanul nagy választékban, legközelebb biztos vagy tízzel-tizenöttel jövök vissza.


Nem tudok vele betelni, komolyan.
Ma ebben mentem a szombati bevásárlós sétánkra. Beültünk a megszokott cukrászdánkba, én cseresznyés sajtpitét ettem a wm gazdagos répatortát. Már a felszolgálás után vette észre hogy van benne mazsola (az nem raisin, az sultana. tök-más, értsd meg) Felsóhajtott és betolta a sütit. A szívem pontosan úgy érzett iránta mint a szám a cseresznyés vaníliás sajtpite iránt. Nyami.

A szokásos cukrászdánkba csak öregek járnak, nem is értjük miért, de mindig nyugodt, csendes kellemes. Sanzonok szólnak és a felszolgálók franciául beszélnek egymással.
Ma az összes néni szimpatikusan méregetett, és később az utcán is, szóval van abban valami hogy a ruha mintája arisztokratikus. Fura volt. (vagy tényleg néni lettem.)





A kert a szomszédé, cicaszittelek amíg Amszterdamban  (iszonyú irígy vagyok) nyaral, a nyakláncot pedig egy cseritiben találtam 5o píért, tökcuki

6 megjegyzés:

Sheila G. írta...

igen, a múltkor is akartam mondani, hogy az anyagok lenyűgözőek...

Sheila G. írta...

IS!!!!!
:)

aklübisz írta...

hat en lattam az anyagokat amiket anyu vesz peccsvorkozeshez otthon, es volt egy ket sulyos ott is :)

szoval uccu, tessek nekiallni :)

Sheila G. írta...

igen, gondolkodom rajta mostanabann regen minden ruhamat magam varrtam, es nosranaban semmi jot nem kapok.

Névtelen írta...

ja hat hogy te tudsz is varrni!!
ekkor nem is ertem miert nem :)

aklu

Sheila G. írta...

ezt így nem merném kijelenteni:D
sosem tanultam, de mondjuk tudok cipzárt is bevarrni. viszont 15 éve nem csináltam.

miért nem? idő- és ihlethiány.egyszerűen.