2014. július 22., kedd

hugiruci

Újabb varrós bejegyzés, most a blogolvasók előnyben a facebook cimbikkel szemben, a szett szülinapi ajándék, nem akarom a meglepetést elrontani, ide pedig nem jön az ünnepelt.

Szóval a szett egy nagyon közeli barátnőm szülinapjára készült. A korábban említett büdösruha alapján csináltam, de most már tanultam a hibámból és a gumírozás nem olyan feszes, sokkal kényelmesebb.

Szóval van egy felnőtt nembüdiruha, gumis, vállpántos, plusz a a hátán van keresztben egy egy vékony farkasfog pánt is.

Kiegészítőnek pedig jár mellé két kisruha is, van két csodaszép kislánya, szereti őket passzolósba öltöztetni, jól is áll nekik. (mondjuk eddig csak tündéri légies cuccokban láttam őket, majd kiderül hogy bírják a színeket meg a geometriát)


Aztán hogy ne csak a három ruhát küldjem, van a kislányoknak masnis hajpánt, meg ridikül. Odavannak a ridikülökért.


Ez a szett 2o munkaóra volt ( pontosabban egy és háromnegyed évad dexter), a gumírozás iszonyúan időigényes, akármilyen könnyű is maga a szabásminta.

Remélem majd kapok fotót a modelleken , de addig is .

3 megjegyzés:

... írta...

Nagyon kedves ötlet, gyönyörű cuccokat varrtál és szerintem borzasztóan fognak örülni neki! (Én is tünődök varrástanuláson. Honnan veszed a fogásokat?)

Névtelen írta...

Koszi!

Nagyon ajanlom a varrast, sokkal konnyebb mint amilyennek tunik.
Suliba sziveseb mennek en is, nagyon megkonnyitene a dolgomat. A fogasokat, meg trippeket trukkoket mind mind a youtuberol tanulom, de ellentetben egy varros sulival, nem elore fel vagyok keszulve a, hanemk a problemak mindig akkor jonnek elo amikor epp ott tartok egy ruhaban, szoval meg tudjak neheziteni a helyzetet.
Van egy ismerosom aki pont most kezdett a fovarosban valami varros sulit rakerdezzek?

aklu

... írta...

Köszi, igen! Annyiféle suli van, nem tudom, melyik lehet jó. De úgyis a gyakorlat segit legtöbbet. A jenka.hu állitólag szuper, de az Fehérváron van. Na de grat tényleg az eddigiekért és remélem, hogy eljutok idáig én is nemsokára:)