2014. július 18., péntek

büdösruha

Ezt a rucit már sokan láttátok, de azért felpakolom ide is, hátha mégsem.
Szerintem szuperül néz ki, de mégsem szeretem annyira, úgy gondolok rá mint a "büdösruha". Eléggé zárt az oldalánál, meg a hónikájánál, szóval a szuper anyaga ellenére nem szellőzik annyira.

Amúgy ha valakinek kedve támad, akkor iszonyú könnyű elkésziteni, kettő darab táglalap, a felső begumírozva, összevarr, tadááá


Az egész bejegyzés igazából dicsekedés. Ezen a hétvégén van a kikötői fesztivál, kivettük mindketten a pénteket, és egész délelőtt kávézgattunk, fényképezgettünk, hajók közt tiblábóltunk, matrózokkal cseverésztünk, elfáradtunk hazajöttünk.
Faint volt.

Amikor ez a kép készült, akkor mondjuk voltam annyira dögvész, hogy felhívtam a kollegáimat, hogy menjenek az ablakhoz és integessenek vissza nekem. A következő képen megmutatom hol dolgozok, remélem elég nyílvánvaló. (ebbe érdemes belekattintani, elég faintnagyban amúgy)





Nincsenek megjegyzések: