2014. május 11., vasárnap

magad uram ha pénzed nincsen

Már egy ideje tartozok azzal hogy megmutogassam a dolgokat amiket varrogatok, lassan másfél éve megvan a gépem. Most szépen lassan be fogom pótolni a lemaradásomat, rögtön duplázok.

 Ez egy felső volt, nyakbaakasztós ujjatlan, egy turiban találtam és főleg a hozzá tartozó kendő miatt vettem meg. egy két évig kuksolt a majdleszbelőlevalami dobozban, a fazonja gyáltalán nem jött be, de valamikor az év elején átalakítottam szoknyának.
 A kedvencem a hátulján egy kis masni, kicsit oda kell figyelni amikor leülök, de nagyon feldobja, furcsa eléggé.




Érdekességképp mondom, hogy ebben a szettben voltam szavazni, aznap készül a kép is. A szerelés alapján vajon milyen lehet a pártpreferenciám?

.

Ez a múlt hétvégén lett kész. (ha valakit érdekel a Butterick B5898 szabásmintája alapján)
Egy áthajtós lapruha nagyon hosszú övvel. Az anyagválasztás nem a legszerencsésebb, eléggé nejlon, és eszméletlenül csúszott ami nagyon megnehezítette mind a szabást mind a varrást, avatott szemeknek látszanak is a hibák rajta. Szerencsére kevés avatott szem van a közelemben szóval boldogan parádézok benne, mert a mináért meg a színéért eléggé odavagyok.



1 megjegyzés:

Sensitive írta...

Jaj, nagyon szeretem az áthajtós ruhákat, irigyellek, hogy ilyeneket tudsz! 😊