2014. április 6., vasárnap

A buszon ülünk , meg kèt òra ès otthon is vagyunk. Hulladèk fáradt vagyok. Szòval ma szèpen felkeltünk ötkor elbuszoztunk a fõvárosba, 11re már tùl is voltunk az egèszen.

Rogton az elejèn felment bennem a pumpa az árpádsávos zászlòt lengetõ idiòtáktòl, neeem nem nácik, biztos nem azert van rajtuk egy kibaszott nagy vaskereszt.
Mondjuk vèletlenül èn is pártpreferenciába öltoztem, narancssárgába, szègyellem is magam .
Igazábòl nem találgatnèk de olyan èrzes volt mintha sokan lettünk volna, a kornyèken rengetegen beszèltek magyarul.

Meglepõdtem hogy nem csak a listàra szavazhatok, kapott egy ikszet a Teketmelinda, áp jòrz zsigò. A listásat nem árulom el, de nyilván a balfaszok meg a gyanùsak közt választottam, ecpeccel, èrzem èn is hogy egyik se ideális, de fasszal szavazni most lukszus lett volna. Sijnisajni akivel sorban álltunk volna akkor èbredt mikor mi már tùl voltunk az egèszen, szoval az a tali nem jott ossze, mas magyarokkal meg nem akartam veletlenul se szoba elegyedni.
 Szemetseg hogy nem lathatom a kozvetitest, biztos poen.


Viccbol megfordult a fejemben hogy ma kikapcsolom a facebookot az osszes hirujsagot, es egy hetig tudatlansagban lebegek, de ugyse birnam ki.

Szebb jovot nekunk.
Amen.

Nincsenek megjegyzések: