2014. február 28., péntek

béka


-aklü gyeremááár, - vinnyog wm az udvarról reggel, - mivammámivammá
-nézd- mutat le a seprűre kényelmetlenül. - én fel akarok seperni, de nézd!


Úgy gondolom, arra várt hogy majd leszedem neki, hogy utána ő söprögethessen, de én inkább beszaladtam a fényképezőgépért.

Aztán ő lassan felemelte a partvist hogy hátravigye a kis légyottot a dzsindzsásba, míg én vihogtam az egészen, a békák leugrottak a betonra, nem lehetett túl jó, aztán én már nagyon röhögtem, mert muszáj, mert nem tudtam nem párhuzamot vonni, hogy az ott az aklü meg a wm,

fogyózni kéne na

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jo a blogod

Névtelen írta...

Bocsanat, de nem szoktam megjegyzeseket irni, igy az elozo elment,mielott befejeztem volna.Szoval nagyon tetszik, amiket irsz, csak igy tovabb,ha lehet, ne hagyd abba!

Egy " noszemely " Bath-bol

aklübisz írta...

ez tök kedves, köszi

Uncle Joe írta...

De ne ám! :)