2013. július 7., vasárnap

búúúúú

Reg politizaltam mar, most sem az van, csak amolyan közéleti hírekre reflektálás.

A buzi-ügyről lesz szó, sok-sok triviával, ez a bejegyzés inkább a kevésbé felvilágosult-tájékozott olvasóim számára íródik, a nyitottabb gondolkodású olvasók lapozhatnak

Én heteró vagyok, annak születtem. Soha nem érdekeltek a lányok szekszuálisan. Pedig - és ebben biztos vagyok- nem egy férfi olvasóm van, akinek kevesebb lehetősége van (voltlesz) olyan nőkre amilyenekre nekem lett volna. Értsd ezt külsőleg, agyilag, sőt a kettő pöpec kombinációjában is. És itt nem esetlegességekről beszélgetünk hanem konkrét szituációkról.
Az, hogy ezekkel a lehetőségekkel nem éltem,  semmiféle köze nincs semmiféle moralitáshoz. Ennek kizárólag ahhoz van köze, hogy nem ez a gusztusom.
Mert én a fiúkat szeretem, így születtem.

(itt kell megjegyeznem, hogy minél több nyelvet beszél valaki, annál több kultúrát ismer, és amíg még számított, sajnáltam picit hogy nem vagyok biszexuális - nem játszom két kapura - most meg már ugyebár mindegy. Mondjuk most, hogy már monogámiát fogadtam,, az, hogy ázsiai férfival soha nem csináltam az jobban zavar mint hogy nővel nem)

Remélem akkor megegyezhetünk abba, hogy ez az esetek nagy többségében nem egy tanult viselkedésforma, ezzel az ember együtt születik. Mondjuk úgy mint az abszolut hallással tejallergiával vagy a göndör hajjal. Gondolom nem kell belemenni olyan alap dolgokba micsoda szar ember az aki mondjuk egy tejallergiást csúfol, vagy teszem azt nagyon szeplős embert.

Persze ezzel kapcsolatban érvként gyakran vallási okokra hivatkoznak az ellenkezők, hát, ha az Ószövetséget tartják referenciának, akkor remélem továbbra sem esznek desznyóhúst, és a nőik továbbra is a hátsóudvarban vannak amíg menstruálnak.
De segítek, leírok ide mindent amit Jézus mondott a homoszekszualitással kapcsolatban:











Ennyit kábé.


Akkor térjünk rá a Meleg Büszkeség Menetére, köznyelven a Prájdra, esetleg a Buzifelvonulásra.
Ilyenkor jön az a szöveg, hogy "csinálhatják a négy fal között, de az ucccára nevigyék!"
Sajnos akik ezt hangoztatják azok még mindig nem értették meg miért van a menet. Szóval.

Tegyük fel, hogy wm nő. (vagy én férfi), de minden másban ugyanígy állunk a világ dolgaihoz, ahogy most. Majd tegyük fel, hogy kórházba kerülök. Mert elütött egy autó vagy mittudomén. És ott vagyok egy rémisztő környezetben egyedül. Félek és fáj is. Egy ember jelenléte ami számomra megnyugtató lenne, az wm. De mivel wm nő, és törvény előtt mi nem lehetünk egy pár, ő nem családtag, ő nem jöhet be a kezemet fogni, neadjisten elbúcsúzni mielőtt meghalok. Tehát egy kirekesztő törvénykezés miatt nekem egyedül, félve kell meghalnom.Ha mondjuk a szüleim homofóbok lennének, akkor az, hogy félelemben és magányban kellett meghalnom, az ugyanúgy az ő számlájukon lenne.

Szóval meghaltam, egyedül, mert hiába vagyunk együtt wmmel ő nem a párom. Mi lesz az eddig összeszedett cuccainkkal? Mondjuk a ház az én nevemen volt, a kocsi az övén, meg a mosógép is, a házra felvett hitelen ő a kezes. A fizetésünk egyforma volt, a földi javainkért ugyanúgy küzdöttünk.
De mivel ő a törvény előtt nem lehet a társam, ezek a cuccok mind-mind a szüleimre szállnak. Vagy ha rokonok nem lennének az államra. Tehát az állam kisajátítaná wm vagyonát.

Szerencsére nem haltam meg, semmi bajom. De a fentiek tudatában, és mivel budapesti magyar leszbikus pár vagyunk, évente egyszer felkelünk és elmegyünk a meleg büszkeség menetére, mert szeretnénk a társadalmat emlékeztetni arra, hogy nem vagyunk másodrangú állampolgárok és szeretnénk ha ugyanazok a jogok illetnének meg minket mint bármelyik másik adófizető állampolgárt.

Hát kábé ennyiről szól a Meleg büszkeség menete. A meleg büszkeség menete egy utcabál, egy karnevál, súlyos társadalmi üzenettel. Fejlettebb országokban már inkább csak karnevál. Magyarországon még nem.  Általában szar a zene. A többség nem a tánci miatt megy.
Ilyenkor szoktak amúgy azok a hangok felerősödni, hogy minek mutogatják? undorító négyfalközé, satöbbi. Kíváncsi vagyok, hogy ugyanezt mondanák e a Riói Karneválról is? Hiszen azok A jelmezek ha lehet kevesebbet takarnak, és bizony mégsokkaljobban az erotikára hívják fel a figyelmet, úgy értem a két különböző irányba forgó bimbóbojtot senki, SENKI nem kultúrantropológiai szándékkal figyeli.

Persze hallottam már, ki ne hallotta volna, hogy megsértik mások érzékenységét, majd pédának felhozzák azt a szerencsétlen hülyét aki hat, hét éve papi nyakörvvel bibliát nyalogatva táncolt az egyik kamionon. Nézzük ezt az egy konkrét pédát. Először is. Hülyék mondenhol vannak. Az hogy valaki heteró/meleg, az nem egyenlő azzal hogy rögtön intelligens normálisan gondolkodó kultúrlény. Így megy ez. De azért ne felejtsük el, hogy ezt látta volna kábé kétezer ember, ha a média pont nem őt emeli ki a tömegből, kenyér és cirkusz kell a népnek. (Bár amiatt sose hallottam felhördülést a fideszkdnp oldalon hogy ZalatnayCini apácaruhában fényképezkedik a Playboynak.)
No de mindegy is. Elmesélem milyen az ha az a egy hülye alapján ítélnek meg egy csoportot: Az olyan, mintha minden katolikus papra azt mondanánk, hogy kisfiúkat erőszakol éveken keresztül. Ez bizony egy rosszindulatú, szűklátókörű és ostoba ítélet lenne nem? Ahogy az egész meleg társadalom megítélési egy rosszízlésű hülyegyerek miatt is az.

Akkor jöjjön az az érv, ami abszolut kiveri a biztosítékot nálam, miszerint eltanulják a gyerekek.
Ennél okádékabb és butább érv nincs. (és nem azért mert a szekszuális beállítottság az valami amivel születünk) Hanem. Mert azzal senki nem foglalkozik, hogy a gyerekek nem olvasnak, hogy a gyerekek bármilyen cé kategóriás  durván öldöklő véres filmet megnézhetnek, hogy a gyerekek délutáni műsorsávban csóró fogatlan növényeket látnak verekedni, míg a közönség nevetve tapsol, vagy hogy a jóképű vicces műsorvezető napról napra bagatellizálja el a megcsalásokat, családon belüli erőszakot. Senkit nem zavar hogy az ostobaság és a műveletlenség népbetegség, és tizenéves lányok ezrei gondolják úgy hogy a glam-modell az egy szakma. Ezek ellen nem tiltakoznak, de buzit ne lássunk.
(vagy vagyük egy meleg pár örökbefogadásának  a tényét, miért akarná egy szülő aki szereti a gyerekét arra átnevelni, hogy meleg legyen ő is, amikor tudja hogy az kirekesztéssel, fájdalommal problémákkal és csúfolódással jár?)

Bár ha egy gyerek lennék és látnám az embereket akik a menettel mennek és a meneten kívül vannak, akkor azonnal a menethez csatlakoznék. Mert én félek a fekete ruhás, agresszív, káromkodó kömpködő kövekkel dobálózó , kidudorodó erekkel üvöltöző emberektől.

Remélem hogy azért el lehetett ezeken gondolkodni.

Lehet a szekszuális másságot nem kedvelni. Ez abszout érthető. Ízlés kérdése. A Barátok köztöt is el lehet kapcsolni amikor csókolóznak, szekszújságot sem kell vásárolni. Viszont minden évben egyszer, ilyenkor illik csöndben maradni. Ha zavar a menet akkor évente egyszer ki lehet bírni, hogy elkerüld az Andrássy utat. Évente egyszer.

Én speciel nem mennék a MelegFelvonulásra. Mert meleg van, mert nagy a tömeg, mert a zene sem okés. Idén azonban valószínűleg mégis tettem volna, politikai meggyőződésből.

Mert elmondom kivel vállal szellemi közösséget ma Magyarországon az, aki a buzik ellen hangosan ágál. A Jobbikkal, a gárdistákkal, a fradi béközépével. A hazug miniszterelnökkel, a fidesszel aki bagatellizálja a családon belüli erőszakot. Aki ma magyarországon elítéli a homoszekszualitást az olyan emberekkel vállal szellemi közösséget, akik karlendítéssel üdvözlik egymást, és kiirtanának  népcsoportokat , gyerekeket ha abba a népcsoportba taroznak. Nácikkal.
Aki ma magyarországon a buzik ellen hangosan ágál, az olyan emberekkel vállal szellemi közösséget, akok nemhogy a keresztény de az általános emberi normáknak sem felelnek meg. Ijesztő, gonosz és sajnálatraméltó emberekkel.

Akkor inkább lennék buzi.







illusztráció: http://www.noltv.hu/video/5035.html

5 megjegyzés:

Uncle Joe írta...

I <3 Y :)

Sheila G. írta...

ezt szépen megfogalmaztad.
habár a buzikat kedvelem, ámde nem mindenben értek egyet.

aklübisz írta...

UJ: TY

SG: mesélj, kíváncsi vagyok. Főleg hogy ezidáig nem voltam egy nagy Pride rajongó, sőt.

(én nem kedvelem a buzikat :D meg a heterókat se.mostanában nem kedvelem az embereket különösebben. de azok közt akiket igen, van mindkettőből :) )


Molly Bloom írta...

nem kedvelni kell a buzikat, hanem békén hagyni

aklübisz írta...

heterokkal ugyanez.