2013. július 5., péntek

love

Wm nagy csokoládé rajongó,  minél feketébb annál jobb alapon, egy egy csíkokat. Én nem vagyok nagy csokirajongó, fekete de fűszerezett amire bukom.

Mindenesetre amikor  a nagybevásárlásnál becsúszik  valami jégkrém, akkor mindig csokis csúszik be, én nem vagyok nagy jégkrémrajongó sem, wm meg a csokisat szereti válogatós is.
Aztán amikor a jegkrémet tálalom akkor próbálom úgy csinálni, hogy nekem jusson a több vanília, neki meg a több csoki. Ez így megy sok éve.

Nem tudom milyen apropóból derült ki, wm  nem rajong a csokis jégkrémért. ahogy én se. Én azt hittem hogy ő csak a csokisat szereti, ő pedig viszont hiszen mindig azt tukmáltam.

Évek óta csak csokis jégkrémet zabálunk itthon. A szerelem sötét verem.




A tánc pedig nagyon szuper.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))))))))))
Ennek az analogiajara mennyi mindent lehetne meg irni...

c.