2013. június 9., vasárnap

próbálkozok

Mivel mind túl félénkek voltatok megkérdezni, hogy
"ugyan aklü. menő narancssárga-zold-barna kockás szoknyádat ami majd' minden amszterdami fotódon szerepel hol vetted MÁN?!"
El kell mesélnem, hogy azt ám én varrtam.


Az alsószoknyára a gyöngyöket is egyenként, soha többe nem veszek olcsó gyöngyös ruhát, mert ezeket fellvarni rabszolgaság. Mondjuk nincsenek illúzióim a drága gyöngyös ruhákkal kapcsolatban sem.

Mindezt azért mesélem el, mert ma fejeztem be a legújabb darabot, lesz majd róla fénykép is, amint a kiegészítője amit terveztem hozzá kész lesz. 

Süt a nap. Megérdemeltük, kiböjtöltük.

2 megjegyzés:

Sheila G. írta...

én a másik narancssárga ruhádtól vagyok elájulva. ami itt jobboldalt van.
meg a képtől en bloc:)))

aklübisz írta...

turkálós találat, van vagy 4o éves, eléggé szeretem én is.