2013. április 30., kedd

xxx - tulepant

Ez amolyan essünk túl rajta típusú bejegyzés,



A tulepántok, a második legfontosabb növény az egyszeri turistának. A tulepántokkal nemigen volt szerencsénk azt kell mondanom. Egyrészt egy icipicit korán is érkeztünk ahhoz hogy a teljes pompájában élvezhessük őket. Meg hát nem is igen kerestük őket, az az igazság - annyira nem mozgat ez a téma. Viszont tudom hogy egy pár kedves olvasót igen, szóval, azért megpróbáltam pár képet csinálni.

Szerencsém se nagyon volt velük, ha tulipántot láttunk akkor mindig vagy nagyon beborult, vagy eszméletlenül kivirult, vagy hirtelen lement a nap. de azért itt egy csokor, na.





Tulipánok. egy csokor tulipán húsz szálnál kezdődik.
 Rengeteg ablakban láttam, szebbnél szebb csokrokat, és nem is tűnt túl drágának.
Mondjuk én nem vagyok nagy vágott virág rajongó, de tény és való, a tulipán szép.





Mondjuk azért odafigyelnek arra hogy ennek a terméknek az imidzsét a reflektorfényben tartsák, rengeteg nagy virágosláda van mindenfele a városban friss, gyönyörű éppcsaknyíló virágokkal. Nincs olyan utca a belvárosban ahol ne lehetne tulipánt venni. Vagy hagymát. Emlék Amszterdamból, 5 gumó ezermillió ajró. Na jó ez gonosz, volt, azért nem ilyen drága. Mindenesetre nem vettem egyet sem, a Zanyukámtól, a Keresztanyukámtól meg a wm Zanyukájától ezúton kérek bocsánatot.
Főleg, hogy azért lett volna hol. Ez a virágpiac hátulról. Pontosabban a virágpiac fele, harmada.



(Hatalmas volt a tömeg, nem tudtam nektek fotózni, pedig lett volna mit, de muszáj volt innen kimenekülnünk gyorsika.) Pedig azért volt ott minden földi jó, azért megnézem majd egyszer a helyet nem főműsoridőben is.




AMi nagyon nagyon tetszett, az ez, az egyik bódéban több tíz négyzetméteren ilyen volt a plafon (aki esetleg tudja milyen virág ez az szóljon már ):




Nekem amúgy ez a kedvenc tulipánfajtám:


Mondjuk más virágokat is szeretnek, csak azok nem lettek olyan felkapottak, egy csomó helyen láttam árvácskákat.


Ileyn bicajt meg százat ezeret:


egyéb tulipánok:









illetve egy klasszikus túristafotó, pihenni ült le, de a zanyukája örülni fog neki:



Szóval a tulipánok téma kipipálva,


annyi szépséges dolog lesz még.




Nincsenek megjegyzések: