2012. december 13., csütörtök



Először is, abszolut odavagyok értetek, hogy kommenteltek meg minden. Főleg ahogy meg amikről.  LOVE





Politikai, ha valaki nagyon unja, le se görgessen.


Ma is tüntettek a diákok, ha valaki nem tudná- Tegnap az egyetemisták voltak az utcán. A parlament elnöke ezt úgy reagálta le, hogy minek ugrálnak, ez őket úgysem érinti. Ma a középiskolások is az utcán voltak.

(imádom a politikát, ma elgondolkodtam azon, mennyire kár hogy nem mentem valami faint társadalomtudományos szakra. ha valaki rendesen írni is megtanított volna, foshatnám a szót az indeksznél, vagy valahol én is. "rendes" tudományhoz hülye vagyok, a bulvárhoz meg túl okos, ehh)

Amúgy képzeljétek, ma a Bajnai majdnem  tényleg messiássá avanzsált a szememben, mert EZT találta mondani: "A tandíj nem ördögtől való"
Nem csinált segget a szájából, nem lapít (urambocsá hergel) mint egy csomó balos, akik most röhögnek a markukba, hogy szerencsétlen hülye orbán végre elviszi valamiért a balhét, nem , a Bajnai kiáll és elmondja,  kell a reform a felsőoktatásba, ha nem is így de kell.

Muhaha of the day rovatunkban pedig:
"A Fidesz Ifjúsági Tagozata a Fidesz országos választmányának összehívását javasolja annak érdekében, hogy a pártban nyíltan megvitathassák a felsőoktatás átalakításának terveit. "-plágiumügyben bezzeg nem ugráltak. Gondolom most sok emberben felmerült, hogy ha így haladnak, nyolc év múlva nem lesz aszfaltozás a zuccájukban. Remélem lesz lista, csak hogy tudjuk melyek azok a nevek ami mellett ott áll nagy betűkkel, nónónó.

5 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

egyébként nekem az a fura, hogy a fidesz most ezt meri csinálni - miért?
a vesztesek halálos nyugalmával és cinizmusával? ezt Orbánról nem tudom elképzelni.
vagy remélik, hogy ez úgy tűnik majd, mintha ők komolyan rendet akarnának rakni? de akkor miért ilyen pofátlanul reagálnak a hisztériára?
egyébként a magyar népre azért is haragszom, mert mindig minden baj: ha nem csinálnak semmit, az a baj, ha csinálnak valamit, akkor meg az...persze, általában mindenki mindenhez szarul nyúl hozzá és mindezt ostobán kommunikálja, de valahogy akkor se kéne rögtön mindenért hörögve ordítani.
jó, ez is hülyeség, mert csak akkor nem lenne hörögve ordítás, ha autonóm választók okos párbeszédeket folytatnának a kormánnyal, dehát ez mindkét oldalról elérhetetlennek tűnik. és van ez a tótavé cikk és én tudom, hogy talán igaza van, de annyira borzasztóan reménytelen Magyarország helyzete, hogy az ember óhatatlanul is valami apolitikus szkepszisbe csúszik, vagy esetleg kicsit belekattan abba, hogy úgy érzi, az égvilágon semmi hatással nincs a saját életére.
a cikk: http://hvg.hu/w/20121211_Wake_the_fuck_up

Névtelen írta...

Roto írta:

Alapvetően szerintem egy dologban tévednek az emberek a politikával kapcsolatban (ahogy Tóta W is): egy ország irányítása nem az átlagember dolga.
Pl. én sem foglalkozom azzal, hogy honnan jön az áram; amíg van, addig fizetem. Természetesen nyitott vagyok a hírekre, nagyon szívesen átolvasok bármit a zöld energiaforrásokról, vigyázok is a környezetemre, de alapvetően elvárom, hogy amíg én rendesen fizetem a csekkeket, addig áram is legyen, bármennyi szenet is kell ehhez elfüstölni. Ugyanígy vagyok a gázzal is, meg a vízzel is és még sorolhatnám.

És a politikával is így vagyok: ennek sem kéne többnek lennie egy közszolgálatot ellátó apparátusnál. Én nem hiszem el, hogy egy országot nem lehet úgymond matematikai (és másféle) számítások alapján irányítani, "megéri, nem éri meg" alapon dönteni a többség érdekeit nézve. Olyan mindig lesz, akinek egy épp aktuális döntés nem tetszik, de ez mindig így volt, mindenkinek nem lehet jó minden egyszerre.

Nem véletlen tanítják az államigazgatást szervezett oktatási rendszerben, most komolyan minden Kis Jánosnak az országban okosabbnak kéne lennie a "szakembereknél", akik elvileg arra teszik le a nagyesküt, hogy jobbá tegyék az országot?
Már miért kéne az átlagembernek foglalkoznia a politikával?
Nem az lenne a normális, hogy mindenki a legjobb képessége szerint teszi a dolgát?

aklübisz írta...

Roto: de, az lenne a normalis. de a kisbaba is sir a pisis a segge a pelenkaban, nem? Ami most van nem normalis. Ha normalis lenne, akkor mak kiugorhattatok volna latogatoba hozzank.

Vagy anyameknak nem kellett volna tavaly eladni a zongorat hogy legyen futesre penz.

Szoval szerintem ilyenkor a kisembernek ket eselye van. lelpni vissza se nezve, vagy felemelni a hangjat. ugy ertem a becsuletes kisembernek.

Molly: szuper cikk koszi hogy figyelmembe ajanlottad. ahh a remenytelensegbe csuszas a lehetoseg szerinti legrosszabb dolog, az tenyleg a balkaniaba csuszast jelenti.

Molly Bloom írta...

hát Roto, szokták mondani, hogy az elégedett nemzetek egyáltalán nem foglalkoznak politikával, viszont minél rosszabb helyzetben van egy társadalom, annál többet politizál. és az lehet, hogy az irányítás nem az átlagember dolga, de ha azt érzed, hogy szétrombolnak mindent a fejed fölött azok, akiket valaki mások (te bitosan nem) válaszottak, akkor szerintem igenis jogos, hogy tenni akarsz valamit.
egyébként az "utcán politizálás" pont az Orbán mániája és alapvetően én sem szeretem.

Molly írta...

amúgy meg:

http://nol.hu/belfold/visszavonja_a_tarca_a_rakrendeletet