2012. december 14., péntek

muzsika


Szuper esténk volt nekem és a fiúmnak. Összeöltöztünk, hangversenyre mentünk. A katedrálisban ami hatalmas és gyönyörű hallgattuk meg Handel Messiását, ami hatalmas és gyönyörű.


A katarzisélményről sajnos viszont annyit, a buszmegállótól a katedrálisig kábé bőrig áztam, úgyhogy az első részt végigdideregtem, és csak arra tudtam gondolni, hogy VESE,
A második részre helyet változtattunk és egy pislákoló radiátor mellett a Halleluja kórusig sikerült is megszáradni.

Januárra a terv  Beethoven, 4.5.6. szimfóniája egy maratoni szombat délután, ha sikerül rá jegyet szerezni,

De a legesleges leg zenei híre a napnak, hogy áprilisban új The Knife album, és lesz egy páralkalmas európai körút is. Nagyon régóta az szívem egyik legreménytelenebb és legdédelgetett vágya egy The Knife gig, és azt hittem ilyen már soha nem lesz a földkerekségen. jaj jaj.



Nincsenek megjegyzések: