2012. november 29., csütörtök






Ma wmmel randevúztam munka után, a kikötőben sétálgattunk, én fotózni próbáltam. Hideg volt nagyon, ma éjjel fagyni is fog. A képek nem sikerültek túl jól. Ez a bácsi a képen nagyon szuperül nézett ki, kicsit sajnálom hogy nem kértem meg hogy lefotózhassam. Sötétzöld kalpagja volt piros gyöngyökkel, és ugyanolyan sötétzöld (de teljesen átlátszó) szemüveget viselt. Amit ma magtehetsz ne halaszd "majd leszálláskorra" é.

Ma lehajrámagyaroztak a buszon. Eh.

Már nem utálok mindent és mindenkit,majd kábé egy hónap múlva megint.


5 megjegyzés:

Molly írta...

off:

http://www.youtube.com/watch?v=KKiHaNT6Bi8

aklübisz írta...

jaja ezt láttam

Molly Bloom írta...

én imádom az ilyen kísérletezőset, olyan mint a főzés. és megcsináltad? vagy már nem kell?

aklübisz írta...

ugy nez ki, hogy megoldottuk, a problema nem a lakasban volt, hanem a haverjaitol hozza. kefevel sprevel nyomatom az allatot, ;s egyre kevesebb van rajta, agyra nem j0n fel, nek-nk nincsenek mar csipeseink.

Molly Bloom írta...

na, szuper, helyes.