2011. május 11., szerda

az van, hogy lassan elkezdek örülni a nyaralásnak. két nap múlva indulunk, és kábé a haboskakaóig zéró hangulatunk volt ehhez az egész hercehurcához.

valószínűleg ez a hozzáállásunk bántó lehet a családnak, esetleg a barátainknak is, de ez úgysi csak az érti meg aki benne van, a többi maksz csak elfogadhatja.

mindegy mos már kezdek bezsongani, minden rendben lesz, minden meg van szervezve, kövek zuhognak le a szívemről, már csak a repülőutat kell túlélni, ma azt hazudtam egy kollegámnak, hogy a magyar nyelvben nincs olyan kifejezés hogy "sorban állni", egyszerűen rühellek utazni így.

.

más tészta, hogy ha annyian olvasnának, mint mondjuk a mollit, lehet hogy én is bezárnám a kommentelési lehetőséget, eddig nem értettem meg őt ezzel kapcsolatban, mert kábé csak olyanor jut eszembe nekem is reagálni rá, mikor pont nincs erre lehetőség, mélt írni meg rohadt vagyok, és akor morgok egy sort, hogy mi a a füttynek bezárkózni,
de kábé először talált meg mostanában idegen itt, és első körben rögtön kioktatott, a másodikban meg félreértett. én hülye meg még magyarázkodtam is, mert nem akarok idegeneket megbántani,
de aztán meg rájövök, hogy tényleg miért is nem teszek rá magasról, hogy ha magára vett valamit ami nem neki lett címezve, és mivel először téved ide, fogalma sem lehet arról, hogy ki vagyok én blabla bla bla,  és már másfél perc kommentelésnyi, négy perc gondolkodásnyi, és három perc ezen sorok megírásnyi időt pazaroltam rá az életemből. na, ha most ebből lenne akár öt is, akkor már totál belefordulnék a saját késembe

2 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

és itt nem is arról van szó, hogy az embert idegesíti a bunkózás, hanem arról, hogy az egész jelentősége túlnő magán a kommenten és azon veszed észre magad, hogy folyton ezen gondolkodsz, paranoiás leszel, stb. én a végén nagyjából mindenen megsértődtem és mindent félreértettem, szóval asszem én tényleg bekattanok a kommentektől.

aklübisz írta...

teljesen egyetértek (és sokkal tovább rágódtam a szituáción, mint amennyit itt lazán bevallottam)

mindamellett mondjuk egy fasza kis ketfájt a mázli-gondi udvartartásból a bokszon soha sem rémített el. érdekes