2010. szeptember 12., vasárnap

klifton szászpencsön bridzs

a cím jópárszor el fog hangzani az elkövekező pár percben.

szóva megint eltelt egy hét és mivel munkanélküli vagyok, ezért nem történik semmi amiről írhatnék.

jelentkezgetek ide-oda, interjúkra járok, telefonálok, úszok, főzök.

néha megharagszom wmre, mert azt hiszem hogy haragszik rám amiért nem dogozom, aztán rájövök, hogy paranoid vagyok.

küzdünk az onlájn bolton, nemsokára kész van.
unatkozom sokat, kiolvastam egy hét alatt angolul az AZt sztivinkingtől,

ilyesmik.

hétvégén meg, amikor wm is itthon van, az nagyon jó, sétálunk, zsemlyét eszünk a parkban, megvár az uszi előtt, sétálunk, sétálunk, egy is dombra lecsücsülünk,

jár futni és ma is olyan gyönyörű idő volt, úgyhogy elkísértem bringával, és hazafelé jól felvettem a kis fotómasinámmal,
nagyon büszke vagyok rá, mert egyhuzamban sikerült az egészet

persze a minőséget le kellett butítani, meg ketté kellett vágni, hogy felférjen ide, de tessék:


első rész



és a második



hát, sajnos a minőség nagyon leabálódott mire ide eljutott, a fények meg a színek ( meg a hang is) bizony súlyos árat fizettek de remélem így is élvezhető

a legvége felé a kép azt wm azért szúrta bele, hogy egy kis képet kapjatok arról, mennyire súlyos a különbség az apály és a dagály között, itt a kertek alatt.


remélem értékelitek a fáradalmainkat :)

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Felvitte??????????????
Nagyon élvezetes volt Tényleg! Ilyesmikből kéne neked megélni ...hogy beszélsz, mutogatsz, aztán megint beszélsz és beszélszésbeszélsz
Cukik vagytok! köszi!