2010. július 20., kedd

meghalt a laptopom. nagyon dulvan es veresen. wmen nincsenek ekezetek.
plusz a kedvenc blogjaim, meg az elfejejtett jelszavaim se.

a szomszed szamara tokeletesen termeszetes, hogy az ajtonk elott rohasztja, a szemetet, es ne legyek rasszista, raszolok, es nem erti mi ebben a rossz. az is lehet, hogy az o kulturajukban ez a tisztelet jele.

napok ota nem erem el a hugit, most biztos asziszi elfelejtettem a szulinapjat.
nem
boldogat! (megneztem a videot megint. hianyoztok, ajcsi megy)

bejott ma az a fonokom, akit gyulolok mit a veres rongyot, elbaltazta az egesz napomat. nembaj karma is a bitch, vagy inkabb; jon meg kutyara der, de remelem ott

ki vagyok borulva hogy nem vettek fel, nem tudom tagadni, most itt ulok egy meregaru egyszer hasznalatos hajpakolasba amit ugy kaptam , nem ajandekot akarok, hanem munkat!!! (mentol illatu siralyfos szinu es majkrem allagu) kicsinal komolyan. kicsit rittam is.
mondjuk ma ajanlottak melot mashol, szinten egy kavezo, fuggetlen, nem lanc, jo helyen, nem rossz penz, de egy picit komolytalannak tunnek. ugy ertem, hogy tul hippik, es az egyik dolgozojuknak hosszu korme volt fiu letere koszos, innentol nalam uszik a dolog, ha ezt hagyjak, akkor ketszer is meggondolom, hogy akarok e ott dolgozni.

ilyesmik. keszitettem polot majd lefotozom, az a terv hogy csinalok meg parat es kiviszem fesztivalokra seftelni. nem maradhatok itt.

wm az szerelem, es ez jo , most pedig megyek porkoltot fozni nokedlivel,mert megerdemli

Nincsenek megjegyzések: