2010. július 18., vasárnap

hát sajni a láss nem sikerült, tegnap derült ki,szóval most már feltehetem a kísérőlevelet, amire azért méltán vagyok büszke.


mindenesetre azért csalódott vagyok, nagyon tudtam volna élvezni, de én is gyűlöltem, ha egy külsős kapta meg azt a helyet amire én pályáztam, a csaj meg aki végül győzött ott húzza az igát másfél éve. csípem is.

a művelt angol azt mondaná ugyebár: sitthepönz.

mondták ugyan hogy eladólánynak felvesznek, de az meg karrierszinten lefele lépés lenne, meg anyagilag is, szóval nem engedhetem meg magamnak.

mindenesetre láttam a raktárt, és kaptam ajcsikat.
majd legközelebb

4 megjegyzés:

Gingkobiloba írta...

Jó lehetett ez a bátor CV, szóba sem álltak volna veled és ajcsikat sem kaptál volna. Legközelebb!

restle

lucita írta...

csóközön

oritemel

Lez írta...

Ez a kísérőlevél rulez :)

whessm

sniccer írta...

kár