2010. július 23., péntek

dizaszter



ezt a bejegyzest elsosorban elizabettanak ajanlom, o tudni fogja miert azt hiszem.


szoval tovabbra is ki vagyok borulva hogy nem vettek fel, vagyis pontosabban, hogy meg mindig a szarbakszban kell lennem. utalom. az a teoriam hogy minel tobb idot tolt ott az ember vezetoi pozicioban, (es minel hosszabb ideig) annal fostalicskabb szemellye valik. nem kene megvarnom.
mindegy, valami drasztikusra valtozasra vagyom, wm okes o maradhat ennyi, tehat a hajam. vagas fazon friss, tehat a szine lesz az aldozat.

barna akarok lenni, (mert egy csomo sotetbarna haju ismerosom hatarozott es eros egyeniseg, TEKINTELYT AKAROK PARANCSOLNI) szoval,voroses,de megiscsak barna. mondjuk mint amikor gyumolcsoset fosunk. hajfesteket termeszetesen ismetelten a lushban vasarolunk, termeszetes anyagok elonyben. meg fuggo is vagyok. (meg hulyen erzem magam a visszautasitas miatt, ezert komolyabb cuccot vasarolok)

igy nez ki: sok barna meg keves voros hajfestek tombok.

henna alapuak, szoval kapcsolok egy idevalo zenet: http://somafm.com/play/suburbsofgoa
nagyonjo

egy kozeli:


igen,roto, pont olyan. jo lenne mi? amugy egesz kozelrol, meg megtapogatva nem annyira, sokkal "szalmasabb"

szoval izgalmas musor, szagra egesz zoldseges, forro vizzel kell felonteni:


jo alaposan elkeverni, amig egy allagra es szagra is hasonlo suru spenotot nem kapunk:



ezt utana applikalni, felfele, en a magam reszerol a raboritos szetmaszatolos modszer hive vagyok:


igen, zold. nagyon zold. innentol masfel ora, azt mondtak. foleg hogy nagyon hat. en meg nagyon szoke vagyok, masnak harom negy orat javasolnak.
tartsam melegben.

jo.

torolkozo be a mikroba, fordobe kimegyek, letakaritom a fozeleket a fulemrol meg a nyakamrol,
CSING
kiveszem a turcsit, forro forro, nyitom szet, barnul fustol, jobban barnul jobban fustol, kilogatom az ablakon a kisbolt bejarata fele, nagyon ovatosan, erre ongyullad, remek, langok az egesz turulkozon, nagyszeru, kidobom az ablakon, vigyazva a jarokelokre, fejem kore teritek egy kendot, leszaladok. langol rendesen, flip-flopban nem allok neki eltaposni; megteszi helyettem egy arrajaro ferfi, rosszallo pillantasa nem enyhul mikor csabosan megmentomnek hivom.
itt nem hgyhatom, a kek cafatokka egett turulkozomet, megemelem, hogy kidobjam a kukaba, erre ujra ongyullad, a szoke eladocsaj kikukkant, megkerdi minden rendben e, persze persze legyintek elegansan, elvagyok itt a bolt elott. a langolo turulkozommel. meg a kendo alol kikandikalo spenotos hajammal
aztan inkabb kerek tole egy pohar vizet, amit nagyvonaluan ki is hoz, en tuzet oltok, maradvanyokat takaritok, dudaszo az elhalado autoktol, helloszia,
visszaviszem a poharat, a kollegajaval remekul szorakoznak a zart lancu televizio halozat utcafrontot mutato monitora elott, tanacsot adok neki, hogy ilyet otthon ne, majd hazamegyek.

ezzel el is telt fel ora.
uncsi.

lepjuk meg hat wm-et tudjuk mi van a kedvencei kozott, jo lany vagyok, oromszerzo, tiz perc mulva spenotos puncival terpesztek a monitor elott, lesz am meglepetes.
pisilni kell, hirtelen, nagyon, elotte is kellett, de ugy gondoltam kibirom,hat megse
ovatosan, nem sikerul ammonia reakcioba lep a hennaval, csip nagyon csip, zuhany gyorsan,
oksa, nem lesz meglepi megse,

ujabb fel ora.


aztan nagynehezen letelt a masfel, rahagyok meg tizet. biztos ami biztos
negyed ora mig kioblitem a spenotot, a vizes hajam gyanusan sotet, oblitem meg egy kicsit. mikor azt mondom s0tet, akkor nem barnasotetre gondolok, vagy fekete sotetre, hanem szurkeszoldre.

remult hajszaritasom utan tovabbra is szurkeszold szinu maradt, batran jellemezheted libafoskent, nem allsz tavol az igazsagtol.

felhivtam wmet, hogy szeret e akkor is ha ronda vagyok, szerencsere igen.
nem rakok fel kepet rola.


...

amig ezt a bejegyzest megirtam addig megvaltozott a szine azert egy picit. puha finom egeszseges allagu seszinu barna lett (nehol enyhen zoldes, mashol pontosan olyan barna csikokkal amilzenre az egeszet szerettem volna), ha ilyen hajam lenne tutira festetnem, mert jellegtelen, holnap veszek voroset, es rajtahagyom negy orat.

es nektek kedves olvasoim, hogy telt a delutanotok?

5 megjegyzés:

Gingkobiloba írta...

Feloldatlanul még normális, szokásos Lush kinézete van.:)

Tényleg érdekel, hogy telt az én délutánom is...?

jached (zölddel írja!)

Gingkobiloba írta...

Kérek(-rünk) szépen majd még képeket, az újabb eredményről! :))) Anno neked is tökjól állt a vörös is!:)

goolish (lish, majdnem lush)

sniccer írta...

Tényleg olyan :)

lucita írta...

én hangosan röhögtem, meg spriccelt a könny a szememből.
egyébként lájk. :)

lucita írta...

Bence kérdezteti, hogy te vagy-e a Joker?