2010. február 3., szerda

vege a kilencedik napnak is

ma volt ketszer is egy enyhe hianyerzes, de inkabb a rutin miatt, egyszeruen csak massal kell kitolteni azt a par percet, amit akkor ott dohanyzasra forditanek.

mondjuk a vacsora utani az csak jolesne, barki barmit mond, az fizikalisan is jot tesz

a mumpszom muloban ma mar nem fajt a fejem, de a homlokom kozepen meg mindig van egy erdekes pukli, foleg mikor osszevonom a szemoldokom

nna, megtalaltok a kepen?


hat kabe

amugy azon gondolkodom mikor kene ragyujtanom, hogy nehogy veletlenul orokre megutaljam,
szoval az egeszseges hatar hol lehet a kordabantartott dohanyfuggosegig?

5 megjegyzés:

... írta...

gratulálok!

szerintem majd az első pohár alkohol lesz a vízválasztó. én is akkor gyengülök el olykor, de egyébként már eszembe se jut. sőt, zárt térben zavar.

kisstm írta...

Én is csak gratulálni tudok.
Megjegytem 16 év multán is egy jó kaja, stb. után megkívánom a cigit, de nincs itthon...

sniccer írta...

A felső sorban balról a második.

kisstm írta...

szerintem meg jobbról tiszta öregapja...

aklübisz írta...

tévedés, balfelsősor első