2010. február 4., csütörtök

tizedik

ha kihúzom a két hetet már nem fogok mindennp beszámolni, de addig lelki szükségletem.
most azért jön a bejegyzés ilyen korán, mert kúúúúúúúúúrvára kéne cigiznem, és talán ez segít
kemény légszomj, fulladozok konkrétan, mindegy.

ügyes vagyok.

gondolkodtam ma, és eszembe jutott valami. kérem szépen az idősebb hozzámtartozókat, hogyha tényleg sikerül ezt végigcsinálnom, akkor ne kezdjenek el velem bezzegelni a fiatalabb nőtestvéreimnak illetve a sógoroknak, mert most megígérhetem, hogy akkor szépen komótosan odmegyek a könyvespolchoz, kinyitom a szerszámosdobozt, elveszem belőle az ezüst benzonendhedzsiz dobozát amit a leszokósdi első napján vettem, rápillantok a benne levő hét szálra (kettőt elszívtam egy elveszett), kicsit vacillálok, majd kiveszek egyet, -gondolom ekkorra fuldokolni fogok a légszomjtól, és ömleni fog a nyál a számból- megszagolom, édesfanyar, megpörgetem az ujjaim közt, nemjónemjó, kiszáradt már egy picit, ettől szúrós lesz, mindegy, keresek egy megfelelő öngyújtót, sőt nem is, inkább gyufa lesz, kiülök az ablakba, kényelmesen, külön vigyázva arra hogy a radiátor ne égesse a combomat, számba veszem a cigarettát, meggyújtom a gyufát, vigyázva, hogy a láng bőven elhagyja a szulfuros részt, majd meggyújtom a cigarettát. az első slukkot nem fogom letüdőzni, csak megforgatom a számban és kieresztem, vigyázva, hogy ne menjen a szemembe, élvezve az ízét, illetve az enyhe bizsergést, ahogy a nikotin elkezd majd felszívódni a nyálkahártyámon. ezután a második slukkot le fogom tüdőzni, , valószínűleg egy picit köhögnöm kell majd, de lehalább kinyílnak a hörgőcskék, a harmadikra semmi bajom nem lesz, a nagyedik slukkot pedig lenntartom. ekkora már a lábujjaim is bizseregni fognak, fejem betompul, és nagy nagy nyugalom fog eltölteni. élvezni fogom minden percét, főleg annak tudatában, hogy ez nem csak "egyszálcigi", hanem konkrét újrakezdés,
és amikor valaki megérdezi, hogy miért akkor azt fogom mondani, hogy mert
"egyidősebbközelihozzámtarozóneve" bezzegelt velem "valamelyikhugomnakvagysógoromnak"

kár ellenkezni, hogy nem tennétek ilyet, tudom hogy de*
és különben is, nagyon jólesett leírni.


nna. húsz perc elment. remek. wm negyven perc múlva jön haza, csak addig kell kibírnom.

addig mesélek a hipohondriámról jó?
vagyis arról, hogy hogy áll éppen a mumpszom.
a nagyon fájó dzsuva a füleim környékéről eltűnt, vele együtt az üvöltő migrén is.
most jön a viccesebb rész, a gennylötymő egy része felvándorolt a homlokomba, meg a homlokom felett hajas bőr alá. meg a szemöldököm alá, kisebb a szemem mint egy billentyű a gépen. az egész enyhén viszket, mert a bőr folyamatosan húzódik. egész viccesen nézek ki, egész nap szemüvegben, az legalább takarja az eldeformálódott arcom egy részét, ami viszont aggaszt, hogy nem messze az agyamtól (pontosabban a lehető legközelebb az agyamhoz) van egy nagy adag gyulladás, illetve halott fehérvérsejtek a beléjük zárt kórokozókkal - szóval ez bármikor átszivároghat az agyamba, ami megfertőzdik, és kómába esek

ennyi. wm mindjárt megérkezik.

bónuszként álljon itt egy kedves kis videó, sokáig kerestem a pontos részt, de nem sikerült.

valahogy így képzelem, nagy vörösorrú izéket bombáznak le kövér fehérruhás bácsik, csak nem takarították el




*az öt darab idsebbközelihozzámtartozó közül kivételként megemlíteném palibácsit, ő nem csinálná, tuti

3 megjegyzés:

kisstm írta...

Úgy érzem, teljesen fölösleges lenne a "bezzegelés", a nyitott kapukat nem szokás döngetni.
Mesteri, már-már idillizált a dohányzás leírása.

sniccer írta...

Igen, kb. én is éreztem, amikor egyszer hét hónap után újra rágyújtottam :)

Egyébként Mahatma Gandhi is leszokott már több mint egy éve, és nála tök jól működik, hogy sörözés közben elszív néhányat, aztán annyi.

Neked nem menne így?
Legalább nem kéne végleg lemondanod róla, de az az alkalmankénti néhány szál nem lenne egészségtelenebb, mint egy séta a belvárosban.

(it's stednes)

aklübisz írta...

úú irígylem gandit, nekem is ez lenne az ideális, csak egyelőre félek kipróbálni