2010. február 2., kedd

nyolcadik nap, cigarettázás nélkül.
nem olyan nagy szám ám.

olyan hattal több mint amire számítottam,
és az eneszcét se eszem

a mumpszom teljesen leköti a figyelmemet.
most egy picit jobb, bár kurvaszarul nézek ki, főleg a gennyes fekély a homlokomon, meg a fejem kétszerakkora, de legalább nem fáj.
nincs időm egy homeopatát elővadászni, szóval kikúrálom magam paracetamollal meg ibuprofennel, és ha jobban leszek, akkor keresek egy kuruzslót, és kifigyeltetem magam azzal.

bár szerintem az egész a cigizésről való lemondáshoz köthető.

amúgy nagyon odavagyok wmért.

például zért mert mindig olyan forró, és amikor éjjel kimegyek pisilni, és kihajtva hagyom a takarómat, és fázok, akkor kibontom kicsit az ő takaróját, és csinálok egy alagutat kettőnk közt, és csak áramlik a forróság. ha felébred, akkor oda is tolja magát, az is cuki

megledobtam a sörét, és megfeddett, hogy nem félsz hogy megver az isten? mondom neki isten nevét a szádra ne vedd, erre néz ártatlanul, mé azt nem mondtam hogy jenő, csak a foglalkozását, és tudom hogy nem szép dolog de nagyon felröhögtem

meg hogy ma hasonlítasz az egyik szörnyre a nájtbrídből. ő be kedves meyikre? a homlokkinövésesre. - mindegy, ez az én naplóm, elég ha én értem

meg aggódik értem nagyon amikor beteg vagyok. jó az

1 megjegyzés:

lucita írta...

én elnézést kérek, de én is odavagyok wm-ért. a jenőt külön köszönöm.

bairical