2010. február 4., csütörtök

az a baj, hogy nem emlékszem azokra a dolgokr amiket wm ígért arra az esetre, ha leszoknék a dohányzásról.
őszerinte semmit, szerintem meg volt valami, ami mellesleg az írással kapcsolatos

mindegy, annyi biztos, hogy heroikus küzdelmemért cserébe hamarosan kapok egy bicajt


-

szóval néha abbahagyom a könyveket a végük előtt kicsivel. mondjuk olyan négyötödüknél. általában ez a túlizgalmas könyvekkel történik, nem tudom miért. az abaratot is abbahagytam, a szőnyegnek sem emlékszem a végére, a rémkoppantók is homályos, és ez történt az azzal is, fogalmam sincs miért.
de az éjjel egy bohóccal küzdöttem álmomban, emlékszem,hogy a helységet elöntötte a víz, olyan derékig érő tiszta, viszont a mozgást nehezítő. persze a gonosz dolgok siklottak benne könnyedén, volt benne gyerekhalál, és kristálytisztán emlékszem a gonosz ujjaira ahogy a lefolyóból markolásztak felfelé, fehér ksztyűkben, én meg egy spaklival próbáltam levagdosni őket
szóval ma elővettem megint a könyvet és inkább befejezem

--

ma meghirdettek a kerületen belül egy boltvezetői állást-azé a bolté ahol épp vagyok-, és megpályáztam. esélyem olyan 10%, de meg akarom mutatni, hogy jobb ha tudják, hogy ilyen jellegű terveim vannak a jövőre nézve

---

amúgy meg tök rendesek vagytok hogy így kommentelitek a leszokós küzdelmemet, egy csomót segít

3 megjegyzés:

lucita írta...

leszorítottam napi 3 szálra.
csak gondoltam, szólok.

fedeni

aklübisz írta...

:)

büszke vagyok, tudom hogy kurvanehéz

próbálj ki egy napot teljesen.

ha csak a fizikai reakciókra koncentrálsz, akkor a szenvedés kifejezetten szórakoztató is lehet

lucita írta...

majd tapsolok, meg rázom a lábam? :)