2010. február 1., hétfő

utálom az itteni orvosi rendszert, le se írom inkább. és bármit is mondanak, nevezzük mumpsznak amim van.
ha már kétszerakkora a fejem, mint valójában
fáj is

azt hiszem, hogy a testem ezt reagálta a leszokási kezdeményemre.
szarul vagyok
nagyon

de egy hete nem cigizek (igen, a mai volt a hetedik nap)
nem eszek nikotintablettát se
és eszembe se jut
bár most asszem meg is halnék egy cigitől.

talán még jó is hogy elkapott ez a dzsuva

amúgy meg
bejött ma egy társaság, akik úgy néztek ki mint egy norvég death-metál zenekar.
ez a gondolat annyira mulattatott, hogy kétszer-háromszor el is mosolyodtam rajta, (annak ellenére, hogy ez nagyon fáj) végül nem bírtam tovább, és megkérdeztem, hogy véletlenül nem egy norvég death-metál banda ők, amire azt mondták, hogy nem, ők egy svéd death-metál banda. ezen nagyon nagyon nevettem, majd megnyugtattam őket, hogy nem mintha felismertem volna őket, csak pont úgy néznek ki.

fáj a fejem a monitortól, szevasztok




kicsit később:
wm beguglizta hogy brisztol metál koncert, és rátalált az ominózus zenekarra, itt egy videóklipp tőlük, de azt azért elmondanám, hogy hosszasan vacilláltak a karamellás vagy a csokoládés kávé-sék között

1 megjegyzés:

Gingkobiloba írta...

:o))))))
nem egy norvég death-metál banda, hanem svéd death-metál banda.:D

fascizi
(= foscigi? :))