2010. január 28., csütörtök

füstös

jó kislány leszek, én nem dátumozom vissza a negyedik napot mintha szorgalmasan írtam volna.
szóval a negyedik:
reggel nem volt kívánásm utána előrelátóan tabiztam, délután volt egy nehezebb rész,eneszcé megint, aztán nagyon csinibe kinyaltam magam, és elmentem szórakozni a kollegáimmal, vacsi, ivótúra, de már bennem volt nagyon a csakazértis, szóval képzeljétek, két napig nem cigiztem, nagyvidáman odaálltam a dohányzó kollegám mellé, és ünnepeltettem magam.
egyszer lettem csak rosszul, mikor vlamelyik egy lassú érzelmes dalra előkapott egy öngyújtót, recccs, gyújtotta meg, lerohant rajtam a libabőr

mondjuk vicces volt mert napközben azért bennem volt, hogy elővehetem, és rágyújthatok bármikor, aztán később kiderült, hogy véging nem is volt nálam cigi,
este meg egész végig ott volt egy

aztán sokat gondolkodtam apun is, nagyon emlékszem amikor ő szokott le. nekem könnyű a tabi segít, nem is cigiztem annyit. most már nagyon becsülöm, pedig emlékszem mennyire haragudtam rá az állandó szotyiropogtatás miatt, azóta nem is ettem. ma vettem egy csomaggal,lehet hogy tudatalatti elnézéskérésként, adjunk az arcbőrnek.
mondjuk mentségemre legyen szólva, a szofiban meg a szimfóniában tuti nem volt annyi kemikália mint manapság a cigikben)

ez volt tegnap
szóval két nap dohányzás nélkül

ma van az ötödik nap, eddig ez a legdurvább.
kezdjük azzal, hogy szarul és keveset aludtam, alig bírtam felkelni, bekúsztam a munkahelyre, a szemeim totálisan bedagadva, és mégis csontszárazak.
fejfájás, torokkaparás, takonyfolyás, mintha influenza lenne vagy miapicsa
kicsit később pici fájdalom az egyik fülem alatt, kezdetleges lesüketülés, bumszli lassan odanő, egy ora múlva a másik fülem alá is, két óra múlva a halántékomra, ilyen diónyi daganat
fejfájás, hullafáradtság, amit néha felvált ilyen jó kis ideges lendülethullám valamicsinálós, majd totális bágyadtság
cigit egyáltalán nem kívánom, a tabletta gondolatától rosszul vagyok
délben (meg ebéd után) bevettem egyet(-egyet), kicsit jobban lettem, leszámítva a megfázós dudoros cuccokat, azok meg beindultak, a torkom úgy be van dagadva, levegőt alig kapok, plusz a nyelvem cafatokra égve


aztán délutánra olyan kurvaszarul lettem, hogy bementem az orvoshoz, és szereztem holnapra időpontot, de nem tudtam elmondani a születési dátumomat
a szememből meg a fogaimból kábé genny folyik, érzem a szagát

nem tudodm eldünteni, hoyg elvonási tünetek, a tabi mellékhatása, vagy valami teljesen más bajom van, de eléggé parás

utánaolvastam, és a tabin fellelhető elvonási tünetek közül az összeset produkáltam a hányáson kívül az elmúlt pár napban, plusz, majdnem az összes elvonási tünetet is.
remek

de ma se cigiztem, harmadik napja

szóval őt napja az egész világ benyalhat nekem, mert nagyon nagy hős vagyok.


(holnap valószínűleg fogok cigizni hátha meggyógyulok)




utóirat: Ann-Yu: volt nekem valaha mumpszom?

2 megjegyzés:

sniccer írta...

Tökmag minden mennyiségben- bár a munkahelyeden, gondolom, nem fér bele.
De nekem sokat segített anno, mikor 7 hónapra abbahagytam a cigit.

És bár az első 5-6 hónap tényleg rossz, de az intenzív szenvedés 2-3 hét múlva elmúlik. Onnantól könnyebb.

A ruhákat köszönjük szépen, majd lefotózzuk benne a gyereket, aztán beblogolom, hogy lásd, milyen jól áll neki.

kisstm írta...

Nem volt és remélem ez nem az mert felnőtt korban ciki. Imádlak, ünnepellek, és EZIGENezlek...azért hallgatok, mert feszülten figyellek. Ann