2010. január 29., péntek

füstös

felkeltem, szarul voltam
a gumók nem múltak el.
cigizni csak kicsit kellett.

elementem a dokihoz, aki megvizsgált, és azt mondta, összeszedtem valami vírust, egyek fájdalomcsillapítót majd elmúlik.
szóval íg ykezelik a mumpszot, amim valószínűleg van.remek
mondjuk az sokkal jobban felmérgesített, hogy nem esett térdre előttem a ténytől, hogy ez a negyedik nemdohányzós napom, nem adott ingyen ideglabdát, és nem mondta, hogy szívesen kinyal, mert igazán megérdemlem (mondjuk egy nagyon apró öreg néger néni volt) semmi ilyesmi
és pont le is szarta azt is, hogy ezt mondtam, hogy ezek olyasmi tünetek mint ami az eneszcé dobozára vannak írva.
asszem hamisítok egy orvosi diplomát.
egyés sok paracetamolt, ha meg nem használ akkor mellé nurofent, azok úgyse ütik egymást.
sajnálom hogy mostam fogat mielőtt elmentem hozzá

mindegy, eldöntöttem hogy ma tabi se lesz, mert mi van ha mégsincs igaza a dokinéninek.

egész nap felváltva esett a hó az eső és a napsugár, fura volt.

aztán mentem a csontkovácshoz, aki viszont nagyokqt gratulált, és amikor nagyon nagyon fájdalmas dolgokat csinált akkor azt mondta ezt most próbájam a cigihez kötni.

aztán bementem a horszferre (ez a régi melóhelyem) ahol van egy új bariszta, aki olyan szintem a fogamra való falat, hogy elakadt a szavm, de komolyan, nem is emlékszem mikor éreztem ilyet egy idegen férfi láttán, hát főleg amikor megláttam a póló alól göndörödő vörös mellszőrét, nyami,
mondtam is wmnek, mondta, hogy igen, valóban igazam lehet,
mindenesetre örülök, hogy most nem itt vagyok
lehet egyébként, hogy ezek összeköthetőek az elvonási tünetekkel, ez a nagy üres semmi belül, hatalmas hiányérzés, keményen fulladozós légszomj, enyhe gyomorremegés, hát nem pont olyan mint valami beteljesületlen .. hm.. szerelem?
(ha nem olvasnák ezt a blogot enyhén prűdebb közeli hozzátartozók, akkor ez egy picit frivolabb bekezdés lett volna, garantálhatom)

na de tabi nélkül ez még ktségbeejtőbb.
szóval vettem
kínai ujjcsapdát meg pörgetős mágnes, és folyamatosan játszom. felváltva
rágó alma, szotyi mogyi kávé cuki mazsi

légszomj. folyamatosan. az nagyon rossz

este ugráltam tapsoltam és ráztam a kezem, wm úgy fogott le, nagyon durva bepörgés van néha, máskor meg a mondata közepén felállok, és bemegyek a szobába lefeküdni.

szóval ma van a negyedik napja, hogy nem dohányzom, és ráadásul ma nikotintabletta nélkül.
azt hiszem, a dohányzásról való leszokás az hatalmasat fog az önbizalmamon dobni
minden cigrettára emlékeztető tárgyat elpakoltam

amúgy a szaglásom irgalmatlanul megjavult, a bőröm jóval tisztább
és nagyon elszívnék egy cigit



angolul nem tudóknak a videó eltt: ha kibírod egy kis ideig, hogy nem eszed meg a pillecukrot, akkor ha visszajövök kapsz egy másikat is.



a mai második pillecukrom cserébe egy gyönyörű szoknya volt

4 megjegyzés:

kisstm írta...

Kaptál védőoltást mumpsz ellen.
..és obszcén gondolkodás ellen is.

Névtelen írta...

Paracetamolt és ibuprofent egybe ne! Hülye ez az orvos... Amúgy A Nurofen szar, próbáld ki az Advil-t. Az is ibuprofen tartalmú, de jobb. 400 mg-os simán mehet, ha tényleg mumpszod van rögtön 800 mg is = 2 kapszula.

Elizabetta

haroput

lucita írta...

hallod, én már most nagyon büszke vagyok rád. és holnap kipróbálom, milyen egy napig nem cigizni.

dabloys

aklübisz írta...

kipróbáltad?