2010. január 26., kedd

füstös

harmadik nap

vettem rágógumit. ilyesmit nem csináltam 2-3 éve. szerintem az aszpratám százszor egészségtelenebb mint a dohány, de sajni én nem is a dohányról akarok leszokni, hanem az adalékanyagokról

ma egész könnyű volt. mondjuk rá-
mindenkinek folyamatosan emlegetem, amiért dícsérnek, ez jólesik erőt ad
vigyázok hogy ne essen le a nikotinszintem annyira, hogy a testem elkezdjen ríni, olyankor sokkal nehezebb ellenállni
nemhiába mondják a dobozon, hogy minimum kilencet be kell tolni naponta (mondjuk erre nem vagyok hajlandó)

v áltozások amiket észrevettem: a szaglás tényleg jobban megy, és ez nem mindig előnyös, de azért örülök neki.
kicsit fulladozok néha, mint aki nagyon bezabált vagy ilyesmi

sokat tapsikolok, a végtagaim valamiért nagyon igénylik, főleg a kezeim. és nem a cigit, ez az érzés belül van, konkrétan az ereimnek kellene.
ripityomra rágtam ma két tollat is, és a túlélőket is láncrágcsáltam.
nagyon oda kell figyelni nehogy nasizni kezdjek.

a napon az esti cigi gondolata vezetett át jobbára, és kisit féltem is mert ma zárós voltam, hova fogom beiktatni alapon,
aztán négy óra körül elkezdtem azon gondolkodni, hogy kéne, de a kollegám azt mondta, tartogassam akkorra amikor bezártunk, olyankorúgyis szeretek megállni piit
amúgy nagyon durván támogatott egész nap, szerintem ha mássl lettem volna hamarabb bedobom a törülközőt
aztán vicceltem még azzal is hogy jóvanakkó má rá se fogok gyújtani, erre vadul helyeselt.

és bakker ilyen érvek képesek átszaladni az agyamon: a cigik szomorúak lesznek a dobozban, hogy cserbenhagyom őket.
ez egy érv
az addikió súlyos dolog
a kollegám teljesen komolyan vette, és azt hozta fel ellenérvnek, hogy ne szakítsam el őket egymástól.
aztán attól is félek, ha kihagyok egy napot, akkor a következő napi engedélyezett olyan jól fog esni, hogy végleg visszaesek, mielőtta nikotinszintemet le tudnám faragni.
erre azt mondta, hogy egy próbát megér

hát szerintem nem

wm kész kajával várt, ami jó volt, nem kellett gondolkodni otthon, hanem sak az orális fixáiót letudni, sok naranslé, közben az eneszcé dobozára meredtem, aztán bekaptam egyet, és itt vagyok.
ma nem cigiztem.

azta, mi ?

az elmúlt öt évben két ilyen nap volt
egyszer valamikor májusban amikor egy hétig ágybanfekvő beteg voltam, akkor egy nap nem tudtam kimászni az ágyból és elmenni dohányozni (azóta is meggyőződésem, hogy akkor nekem háegyenegyem volt)
meg egyszer ez volt wmnek a szülinapi ajándékom, hogy nem gyújtok rá aznap

meg vagyok lepve, de nem bízom el magam egyelőre

a ica betű alatt még mindig ott a morzsa

a néderland szuvenérnak meg majd szerzek egy pipát, ha minden kötél szakad ;)

most fogmosás alvás mielőtt baj lesz

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Nagyszerű, örülők, mert tudom milyen ez.