2009. október 25., vasárnap

ma láttunk egy srácot az utcán, nirvana feliratú pólóban amin egy gitár is volt, igaz hogy csak félig, a póló nyakával a gitár nyaka is végetért, egyébként amolyan igazi lúzer rokkercsávó volt

szóval elsétáltunk mellette, már másfelé is járt az agyam, amikor wm megszólalt:
a gitárfejű fiú, sose volt túl hiú.

azt hittem bekakilok a röhögéstől.

odavagyok érte.

más: ha sokat akartok jófélét bőgni, nézzétek meg az up című filmet, nem vagyok azafajta, de majdnem végigbömböltem az egészet.

azoknak pedig, akik az előző képek alapján azt gondolják, hogy wm szőrzete ápolatlan (tudom, hogy van akinek tetszik, ez itt most az anyukáknak szól)
csak úgy mondom, hogy pár napja kisollóval olyan frizurát csináltam neki hogy a barna se jobbat, most kifejezetten disztingváltan néz ki. (iszonyú büszke vagyok magamra)

köszöntem , és nemsoká itt a következő hollandiás

Nincsenek megjegyzések: