2009. június 6., szombat

angolok

-te mész szavazni?
-nem, nem hiszem hogy szavazhatok itt, még nem jártam utána. és te?
-igen, temészetesen.
-és kire szavazol?
-háát, azt még nem tudom.
-???
-csak annyit tudok, kire NEM
-?
-hát, tudod, én azért megyek szvazni, hogy a szélsőjobb ne kapjon helyeket, az ilyenekre semmi szükség nincs a politikai elitben, nácik, ha tehetnék, téged is hazatoloncolnának.
-érdekes. nálunk azért szavaznának rájuk, hogy amíg brüsszelben ücsörögnek, addig se randalíroznak az utcákon.

ő egy alighuszonéves lány volt, meglepődtem a tudatosságán, azon meg végképp, hogy többen csatlakoztak helyeslően a véleményéhez, olyanok is, akik mondjuk amúgy neki ellenzék, vannak még (együtt)működő demokráciák,

a másik, ezen meg jót mosolyogtam:
-tegnap beszélgettem egy haverommal, budapesten járt, és egy csomót kamuzott, most mondd meg, azt mondta, hogy budapest igazából buda és pest, és van köztük egy folyó azon egy sziget, és hogy azon bulizott, de tudom hogy csak be akart csapni, mert én három hét múlva utazok oda körülnézni
-hát, nem hazudott
-tényleg kettő város?
-őőő volt, most már egy
-és tényleg van folyó, meg sziget?
-aha
-meg szórakozóhelyek?
-aha, bár én nem odamennék.

szívesen megmutogatnám ezeknek a kölköknek a fővárosunk izgalmasabb oldalait.

mégiscsak idegenvezető lenne a tanult szakmám, vagy mi

2 megjegyzés:

kisstm írta...

Gyertek haza, és megmutathatod miután elintézted a pesti (saját) starbaks megnyitásával szükséges szervezéseket. Ann

Unknown írta...

Meg kell mondjam én kb ugyanígy mentem szavazni. :)