2008. október 27., hétfő

tututü, tututü

a kisvárosban, ahol fiatal voltam, az egy bizonyos szubkultúrához tartozó fiataloknak van egy megszokott, jól bejáratott füttyjele. szerintem van vagy húszéves ez a jel, amikor én belekeveredtem abba a társaságba, már akkor évek óta élt.
ma itt a házunk sarkán megláttam egy srácot, aki nagyon emlékeztetett valakire otthonról, kiabálni nem akartam, így hát bepróbáltam a jelet,
tututü, tututü
a srác lefékezi a bringáját picit,
tututü, tututü
a srác levette a lábát a bicikli pedáljáról, elkezdett körbenézelődni,
észrevett, ó a pultoscsaj a miniből,
de súlyos trallala, ami ilyenkor szokás, számcsere etcetera

de ami mindkettőnknek igazán megmelegítette a szívét picit,
az a mindig, mindenhol működő füttyjelek

1 megjegyzés:

kisstm írta...

Imádlak öreglány Ann