2008. október 25., szombat

itthon

nna a költözésről.
szerdán elmentünk, szerződés, kulcsok, juhéj
csütörtökön lázashidegrázósan összepakoltam, nagy dobozok, zacskók sporttáskák, megjelent vörheny cicánk, elbúcsúzott, majd szájmon megérkezett a kocsival, elcígölt minket, lehánytunk mindent a földre, hatalmas, ordenáré kupi
nagybevásárlás
vacsira pizzát sütöttem, olyan tíz prccel tovább mint kellett volna szóval vastag vágható füst,
majd
MIVEL VAN KÁDUNK
wm fürdött egyet, én csak zuhanyoztam, jött is az alsó szomszéd, 11kor éjjel, hogy áztatjuk őket, remek, telefon a főbérlőnek
aki pénteken megszerelte, szóval az oké.
szombat vasárnap óriási nagytakarítás, mosás, ki is derült, hogy ezzel a géppel lesznek komoly gondok, plusz bevásárlások ezerrel, rengeteg apróság, mert a lakás gyakorlatilag töküres volt, a szobákban egy ágy egy szekrény, egy komód, a nappaliban két szófa meg egy dohányzóasztal és kész
tányérok, evőseszközök, edények, jó volt úgy venni, hogy ez már magunknak van,
ágytakarók, tálak, pár fűszernövény a konyhaablakba, otthonosítás ezerrel.
vasárnap éjjel megérkezett b. és a., nem is találkoztam velük, csak hétfő du.
a lakás mára lett elfogadható, ezalatt vettünk egy szép könyvespolcot, meg egy nagyon faintos ebédlőasztalt, hat székkel valaha egy pub berendezései voltak, nagyon, nagyon hangulatosak.
persze nem volt olyan könnyű, mert a munkások (akiknek ugyebár ez a munkájuk) nem tudták a könyvespolcot felhozni a lépcsőfordulóban, félig szétszedték, majd lenthagyták. persze wm és b. azonnal felhozta, csak el kellett fordítani, de azért lássuk be ez egy angol kombinációs képességeit azért eléggé meghaladó feladat.
szerencsére négyünk közül csak én vagyok aki kreatívoskodni szeret, szóval a berendezés és a dekorálás az én reszortom, rosszul is lennék, ha valaki beleszólna, ennek örömére vettünk egy szép sárga tököt, és remek lámpást faragtam belőle.


b. és a. is okénak tűnik.
kissé féltem ettől a cucctól, mert bevallom őszintén, b a legelső találkozásunkkor elég keményen kihúzta nálam a gyufát, szóval olyan két évvel ezelőtt mínusz tízről indított, de mostanre feljött mínusz ötre.
szóval ha egyszer kéretlenül beleugatsz abba hogy hogyan főzök, akkor évekig teperhetsz a szimpátiámért, nehezen fogom megadni, még akkor is ha olyan jó a zenei ízlésed, mint b.nek.
szerencsére kiderült, hogy ő a magyar, én pedig az egzotikusabb ízek mestere vagyok, szóval a konyhát fel tudjuk osztani.
a. aranyos csajszinak tűnik, és ami a legjobb, hozta magával a citeráját, szóval például tegnapelőtt este remek koncertet adott nekünk, klassz volt.
segítettünk nekik egy pár dologban, most lassan nekiállnak melót keresni, reméljük sikerül nekik mihamarabb, bár szerintem angolozniuk egy picit többet kellene.

végre netünk is van, jóféle, hasít, plusz sikerült végre (potom fél év késéssel) elintéznünk egy nagyon fontos hivatalos iratot is .
ma vettem két szobanövényt.
gyönyörűek.

legközelebb memóriát veszünk a gépbe, és akkor megbírkózik már majd wm szipiszupi fotómasinájának a képeivel is, és akkor tudok képeket is mutogatni

bár egyenlőre mosodába járunk, mert a gép pénteked elég guszustalan módon feladta a harcot, de
szeretek itt, otthonos

nna ki lesz az első látogatónk?

2 megjegyzés:

kisstm írta...

Gratulálunk az új OTTHONhoz.
Várjuk a képeket. Megkaptátok az apu által küldött e-maileket?

Unknown írta...

Gratulálok!! :D Lakberendezni, dekorálni tök jó. ^__^ Biztos nagyon klassz lett.
Elgondolkodtam azon, hogy b vajon az akire gondolok? :D