2008. október 23., csütörtök

'56

-ma nemzeti ünnep van Magyarországon.
-igen?
-jja, senki nem dolgozik, csak én
-és mit ünnepelnek?
-hát, egy forradalmat, az oroszok ellen, ami alapvetően elbukott
-akkor mit ünnepelnek rajta?
-hogy legalább megpróbálták
-értem. furcsák a magyarok. furcsa, hogy azt ünneplik, hogy "legalább megpróbálták"
-hé, hé, hé, annyira nem vagyunk ám lúzerek! a magyarok a legokosabbak a földön, egy csomó mindent mi találtunk fel, az atombombát például, meg ha hiszed ha nem, a rubik kocka is magyar találmány, meg van egy csomó nóbeldíjasunk, vatevör
-a rubik kockát? ezt nem mondod komolyan.
-de, de.
-hát ezt nem tudtam.
-tudom, senki nem tudja.
-a rubik kocka az egy nagyon nehéz, de szórakoztató játék. akkor ti alapvetően egy elég pesszimista nép vagytok, mi?
-igen sajnos, szerintem ez a legsúlyosabb gondja a nemzetünknek.
-hmm hmm.
-igen?
-akkor ti egy elveszett forradalmat ünnepeltek, például inkább a rubik kocka helyett?
-hát, alapvetően igen.
-ez szánalmas.
-ott a pont.
-jól van magyarok lánya, ha akarsz, ma hazamehetsz korábban
-kösz, erre akartam kilyukadni