2008. október 6., hétfő

:előre iszik a medve bőrére

ó, je. óóó, jeee

megérte a legjobbnak lenni, sose késni, mindig kettő helyett dolgozni, pluszba bennmaradni, legyakni a derekamat úgy, hogy ülni már nemigen tudok
meg előtte az évek alatt megérte a sok lecke hogy megtanultam:
csak akkor rinyálhatsz, ha feddhetetlen vagy

ami már biztos:
megkezdődött a kávémesteri képzésem*, izgatott vagyok, és örülök, itt a tankönyv, presztízs*, meg pluszfeladatok, ezek járnak vele, meg fekete kötény a zöld helyett*, pluszpénz persze nem, de ez a legkevésbé zavar-ez esetben.

múlt héten felmondást blöfföltem, és bejött: azt mondtam hogyha nem léptetnek elő egy lépcsőt két héten belül, akkor nekiállok új melót keresni. (ezzel már három hónapja tartoznak a cég ígéretei szerint, vannak olyanok, akiknek már egy éve...)
szóval már tegnap szóltak, hogy pénteken mehetek "vizsgázni"*, ez fizuemelést jelent

és amik még nem:
megpályáztam a disctrit coffee master postot*, mert senki nem akar az lenni, ezzel még több plusz feladat jár, még nagyobb büszkeség, és továbbra is nó mór máni
ellenben a VOLT* főnököm orra alá nem kevés borsot törnék*, ha megkapnám, és bármennyire is lehetetlennek tűnik, picikét hiszek benne hogy megkapom.

és a legjobb a végére:
hihetetlen káosz van az üzletünkben, elvileg három szupervájzornak, egy sztórmenedzserhelyettesnek, és egy sztórmenedzsernek kéne lennie,(plusz mi a baristák) ezzel szemben van két szupervájzor oszt annyi. hihetetlen durván dolgoztatják őket, leszarják mennyire kifáradtak az elmúlt három hétben, ami mindenkinek rémálom volt az új bolt nyitása miatt- na, az egyik kapott egy miniidegösszeroppanást tegnapelőtt, a másik pedig tegnap délután három órával a zárás előtt úgy döntött, hogy ő most pont leszarja mi van, zárunk, pont.
erre ma rögtön megjelent valami kisfőnök, aki váltott három szót az egyikükkel, meg kettőt a másikukkal, majd odajött hozzám,
és azt mondta:
tudom hogy szupervájzor akarsz lenni, beszélek a district menedzserrel, és ha igent mond (ami olyan 99%)
akkor hétfőtől kezdődik a tréninged, plusz onnantól szupervájzori fizetésen vagy. (ez két lépcső)

vájháháhááhááááá nemérted, fél éve vagyok a cégnél csak alig akartak felvenni, mert szar volt az angolom, és lehet hogy hétfőtől szupervájzor vagyok, hát a 8órás siftem (ami gyakorlatilag 10 lett, mert előtte megint megkérdezték, h tudok e maradni) után olyan pillekönnyű lábakkal, és óriás mosollyal indultam haza, mint már régen.


*hiphip hurrá

ilyenek történtek az elmúlt napokban melóügyileg.


amúgy meg mindenkinek, aki azon aggódik, hogy egy híd alól netezünk:
maradhattunk még két hetet az eredeti házunkban, úgyhogy pont ennyi időnk van még lakást keresni, négyünkre, mert egy baráti pár úgy döntött hogy szerencsét próbál, akkorra érkeznek, hát picit simább talajra mint annak idején mi

2 megjegyzés:

kisstm írta...

Gratulálok, és én mindig tudtam... Szorítunk a lakásért, hajrá így tovább!

Névtelen írta...

Gratula!!!