2008. október 6., hétfő

bab

gondolom a lávbokszos bébibumm, a kissé nagyobb anyagi biztonság, az itteni rengeteg kölök láttán, plusz az egyre erősebben ketyegő órámnak köszönhetően azt álmodtam, hogy gyerekem született, úgy hívták: baba

remek érzés volt, meg is lepődtem rajta, egyrészt jó volt babusgatni, meleg volt és puha szagolgathattam a bőrét és nem csiklandozott a szőre mint egy macskáé, másrészt meg soha nem éreztem még olyat se életemben, hogy van valamim ami csak az enyém, egyesegyedül és senki nem veheti el

viszont folyamatosan megfeledkeztem róla, otthagytam mindenhol
basszameg, a baba! kiáltottam fel, és kétségbeesetten kerestem, basszameg már megint elhagytam a babát gondoltam

aztán egyszer csak eszembe jutott, hogy megengedtem a fürdővizet
bassza meg, a baba!
és mentem be a fürdőszobába annak biztos tudatában, hogy meghalt,
és tényleg, lila, görcsbe rándult kezek meredtek ki a vízből,
kihalásztam, és nem túl sok reménnyel tessék lássék megütögettem a hátát,
és akkor kiokádott egy csomó vizet, rámnézett, és telepátiával azt mondta, hogy ezt most eléggé beszoptad

mondom neki, baba a kurvaanyád ezt meg kitől örökölted?

és akkor úgy gondoltam, hogy ez már nem olyan jó álom, és felébredtem

ilyenek vannak

Nincsenek megjegyzések: