2008. július 2., szerda

múlt héten éhhomra ittam egy gyümölcslevet,amiben alma, kivi, banán volt , meg még pár érdekes cucc, színre olyan mint a spenót, csak sárosabb, és kézeljétek utána konkrétan zöldet isiltem, elsőre meg is ijedtem

ez onnan jutott eszembe, hogy betoltam az összes komótot, nem vártam meg wmet vele (nem bánta, állítása szerint úgyis évekbe telik, míg egy új növényt beéit az étrendjébe) szóval megittam mindet, és hogy úgy mondjam "tiszta" vagyok, és narancsosgyömbéresillatút isilek
de tényleg

amúgy meg hoztam haza egy csomó kávézaccot tegnap, és totál ledörzsöltem magam vele, uha és illatos a bőröm, bátran tessék kiróbálni, még testáoló sem kell teli van természetes olajokkal, vatevör.

amúgy meg kijött belőlem a kerítős énem, kár hogy az egyik delikvens itt van a másik meg odahaza

Nincsenek megjegyzések: