2007. március 3., szombat

ilyenek vannak

nos hát igen. nem a legjobbak az idegeim.
nem akarom sajnáltatni magam, meg ne aggódjatok kedveseim, nem olyan vészes a helyzet. ez az egész kirúgósdi olyan volt, mint egy fülfelszúrás. kellemetlen, meg szar, de utána jobb lesz.
tervezgettük, hogy ellépünk innen, csak még akartunk kicsit várni. a gond egyedül a felkészületlenség, a spiclik haljanak meg.

de feszültség akkor is bennem van. ismerem ezt az érzést, volt olyan időszak mikor hónapokig ebben éltem, persze az igazi kemény fajtában. abban a gyomorforgató, térdzselésítő fejrázós bambulósban. persze ezt most nem "élvezhetem" ki, hiszen winter itt van mellettm, és tudom, hogy nem lehet baj

dehát az ideg
ma az ellenőrök elkaptak a metrón a faja hamisított bérletemmel, és elszaladam.
végem van

minden mindegy alapon vettünk egy stukát. az bombázó. én nem tudtam, hogy az bombázó, ő meg nem tudta, hogy a környékünkön ez a legdurvább és legközönségesebb kifejezés a menstruácóra.
majd jól megnyugtat amíg befestem, meg felmatricázom
persze nem engedi hogy vérvörösre.

Nincsenek megjegyzések: