2006. december 13., szerda

de legalább az egy gramm az egy gramm

iszonyú fáradt vagyok... nem is fáradt, kimerült... fogalmatok sincs mennyit dolgoztam az elmúlt két hétben,rengeteget túlóráztam, nagyon sokat áldoztam be, konkrétan ínhüvelygyulladást kaptam annyit...erre ma kiderül, hogy gyakorlatilag feleslegesen, mert nem sikerült meglépni amit szerettem volna... a legdühítőbb az egészben az, hogy nem az én hibámból, hanem valaki más nemtörődömsége miatt. egy olyané miatta akinek amúgy kurvára megérte volna ha nekem sikerül... gyakorlatilag nem adott megfelelő technikai hátteret, pedig nem sokba került volna neki, és azt is kitermeltem volna egy hét alatt. a guta megüt

mindegy, most ilyen remegős fáradtság van rajtam, öt évvel látszom öregebbnek mint egy közepes pillanatomban, pedig randim lesz most, és olyan boldogan vakarnám ki magam, csak kicsit... ás lehetetlen

valójában arra vágyom leginkább, hogy este legyen, kipihent legyek és illatos, ne fájjon a kezem, csinálhassak egy viccescigit, beszívhassak a kedvesemmel, és valami oda passzoló zene ritmusára megmasszírozhassam, majd pedig -ó erre vágyom leginkább- nagyon hosszan kényeztethessem szophassam puszilhgathassam a farkát...

valójában egy hónapot odaadnék az életemből ezért...
persze csak akkor ha ezt nem tudom
ha mondjuk a halálom előtt egy hónappal valaki odaállna elém hogy te, figyu, most azért nem élhetsz még egy hónapot, mert volt az az este, tudod... talán akkor nem.
de ha nem tudnám, ha elfelejthetném ezt az egyezséget, akkor igen

Nincsenek megjegyzések: