2006. december 14., csütörtök

karrák

kar rákom van, napok óta egyre jobban fáááj a jobb kezem áóóó kezdődött csak a csulkómnál, meghalok jaj nagyon fáj, főleg mikor az egeret használom aztán már a teljes alsókarom, tegnap már a könyököm is majd kifordult a helyéről, ma pedig a vállamtól a második ujjpercemig
SAJNÁLJATOK , egy nehezebb munkanap után még az is fáj ha a könyvet tartom a buszon
mer váááá cstelés a munkám, és muszáááj és fáj, de be neszólj bazmeg hogy akkor ezt minek írom, azért bazmeg mert oly mindegy de rinyálni van kedvem.
múlt héten még volt nálam fásli, de mikor hazamentem a munkából kiraktam, mert úgy találtam, hogy elég hosszú és erős némi kikötözős játékhoz, és elfelejtettem most elhozni magammal, szóval a kolleganőm tartalék harisnyáját, fekete necc használom fáslinak, a combfix részéből faja kényelmes kis egérpadot alakítottam ki

de az is lehet, hogy álmomban az ufók szépen lassan alakítanak át valami kiborggá, a csontjaimat kiműtik fémet tesznek a helyére, robot leszek, és az fáj ahogy az izmok visszatapadnak rá, minden nap egy másikat csak tudnám miért csinálják, meg hogy mondjuk meddig, úgy értem, és mettől lehet majd még engem emberi lénynek nevezni, ha mindenemet kicserélik, addig amíg a személyiségemet meghagyják addig igen gondolom én, de mihez akarnak kezdeni velem, ráköldenek valami szarakonorra nemtudom csak csinálnák gyorsabban mert gecire fáj, vagy akkor iktatnák ki ez agyamból ezt, de a fájdalomérzetet nem lehet, mert az védőbástya máskülönben már rég elvéreztünk vagy megégtünk volna

de szerintem mégis inkább karrákom van a sejtjeim felfalják magukat az fáj, szivacsosodik meg a belseje a job bkaromnak, még eg yhét és lerohad de kurvára fáj baszsza meg

Nincsenek megjegyzések: