2006. december 12., kedd

nna... nekünk jó.
most új hobbit találtunk (vagyis nekem új), makettezünk. ő összeragasztja, én pedig kifestem, meg ráragasztgatom a jelzéseket. valójában nem értek hozzá, de a kedvesem olyan türelmesen elmagyarázza, hogy az alja azért kell kékre, hogyha alulról nézik akkor az égbe mosódjon, a teteje meg azért terepszínűre, hogya felülről...
nagyon élvezem, kikeverni a színeket, meg megküzdeni a furafajta matricákkal
ügyes is vagyok ami azt illeti

ma majdnem betelefonáltam a munkahelyemre, hogy késni fogok, mert nem sikerült befejeznem, pedig már majdnem kész...

már 3 órája űztem az ipart, mikor a kedvesem ezt küldte nekem:







namármost elmondanám, hogy egy kis fényképezőgéppel csinálta, a játékainkból . egy zseni. nem naplózta be, de nekem muszáj, mert olyan büszke vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések: