2014. július 13., vasárnap

virágok

Megvettük a jegyeket wm és az én egyik anyukámnak, nagyon várom már őket. Wm anyukája még nem volt nálunk soha, szuper lesz.

Nem tudom mi a neve ennek a növénynek, de Anyu nagyon odavan érte, és állítólag otthon nem nő ilyen nagyra, szóval betartom az ígéretem, itt egy pár kép róluk







Ilyen álmok:

Beütött az apokalipszis, nem tudom pontosan hogyan meg miért, de az álom alapszövetében benne van. Hárman sétálunk, a nagymamám, anyu, meg én. Egyszercsak a nagymamám elkezd nagyon nehezen levegőt venni, meg rázkódni, és én tudom, hogy elkezdett most meghalni. Odaugrok, és hátulról nagyon erősen átölelem, és rákiabálok anyura hogy jöjjön ő is, ő elölről öleli át, és így állunk szorítva a nagymamámat amig meg nem hal, egy két perc.
Felébredek, rossz, kimegyek pisilni.
Visszafekszek, sétálunk tovább ketten, anyu is elkezd meghalni, ő leesik a földre, odafekszek mellé és addig fekszek mellette, amíg ő is meghal. Tudom hogy meg tudnám menteni, mert van elsősegély végzettségem, de mégsem teszem, mert úgyis itt az apokalipszis, és így szenvedett a lehetőség szerinti legkevesebbet, mg úgyis a mennybe megy.
Megint felébredek, és inkább lejátszok egy menet kendikrásst a telefonomon minthogy visszafeküdjek.

Közben azon gondolkodom, hogy mindketten szuperül haltak meg, így kéne mindenkinek, én is így akarok, csak engem a wm öleljen.

Kicsit összeszedem magam akkor elkezdem a halottasházas sulit.

4 megjegyzés:

Csárli írta...

aklukalipszis :D

sajtosbrokkoli írta...

Hortenzia. Eskuvoi csokor helyett egy szal hortenziaval mentem ferjhez. Imadom.

Sheila G. írta...

hortenzia. én imádom.

aklübisz írta...

szeretem én is tapogatni.