2014. július 15., kedd

kekzoldruha

Most léptem szintet. Ezen a ruhán már nem látszik hogy nem bolti, nagyon pöpec lett.

Hét órába telt kábé de ebbe beleszámítom a szabásminta kivágását, a szabást, meg a szabásminta nem túl érthető magyarázata feletti kábé másfél óra fejtörést. Szóval legközelebb kábé három óra.

Szóval iszonyú elégedett vagyok, ápol és eltakar, közel se nézek ki benne akkora debellának amekkora vagyok. Ma volt rajtam először, nagy értekezlet volt, iszonyú sokan megdícsérték, és meg kell mondanom, az arcok amikor mondtam hogy SK azok felbcsülhetetlenek voltak.

Szóval elölről hátulról:





Trükkös lapruha amúgy a fazonja, egyberuha de a dísz miatt olyan mintha áthajtós lenne, oldalt masnival:

ez meg a dekoltázs, megfáradt munkásfejemmel:



Ha valakit érdekel, Simplicity 1653.

4 megjegyzés:

Sheila G. írta...

nagyon tutti

és jó a lábad:)

Sensitive írta...

Elképesztően jó, grat! És nagyon tetszenek a kiegészítők is!

aklübisz írta...

köszönöm lányok!

sajtosbrokkoli írta...

Ez csucsszuper! Az anyag is .