2014. február 4., kedd

politiksz

iszonyatosan felbasz az amikor abszolute fogalmatlan es tajekozatlan emberek nyilvanitanak ki dolgokat egy temaval kapcsolatban.

iszonyatosan felbasz amikor szar forrasbol, vagy egyoldaluan tajekozott emberek azt hiszik naluk van a bolcsek kove *

iszonyatosan felbasz az ignorancia is, az, hogy valaki azt hiszi ha ot nem erdekli egy problema attol az nem is letezik.

iszonyatosan felbasz magammal kapcsolatban az, hogy mindenkihez ugy allok hozza mintha legalabb feleannyira tajekozott lenne mint en, es a tudattalansagbol szarmazo veletlen megnyilvanulasaikat ugy veszem, mintha az valoban az ertekrendszeruk lenne, visszacsapok, aztan surun elnezeskedhetek ha megsertettem a lelkivilagukat,


Boldogok a lelki szegenyek.



*a sokatmondo lenezo mosoly ezeknel, amikor csapatjak a sotetet, attol tenyleg neha agyhugykovet kapok, eszrevettetek hogy ez a kommentekben -ilyenfajta emotikon hijan - mindig ilyen kis modoros viccelosdeskent jelenik meg a valasz vegen?

2 megjegyzés:

sniccer írta...

... és ez most minek a kapcsán bukott ki belőled?

aklübisz írta...

Beszelgettem egy ignoranssal. ( de szavazni bazmeg eeemegy..)
Feleslegesen leszoltam majd lovagoltam a buntudaton kicsit vegul kiblogoltam, ugyse olvas.