2013. december 23., hétfő

kari

Csomagocskák. Sütöttem mézeskalácsot, ismét. Már tradíció lett volna, hogy Emily barátnőm átjön szórakoztatni amíg díszítek, tegnapra vártam, de megbetegedett, nagyon szomorú voltam. Cserébe így lenyalogatással tudtam megoldani azt amkor eltömődött a nyomózsák. Ez sokkal gusztustalanabb, de százszor gyorsabb mint minden egyes alkalommal elmosni.(Annyira rosszul voltam az édestől, utána az elrágcsált paracetamol mennyei manna ízű volt.)


Találtam az interneten szuper receptet a mázzal kapcsolatban, jövőre abszolut profi leszek. Képzeljétek, nem tojásfehérje, hanem tojásfehérjePOR kell hozzá! Hogy továbbra is legyen egy kis undi a bejegyzésben, elmesélem, hogy amikor csak a sárgája kell valamihez, akkor el szoktam rakni a fehérjét bögrébe hűtőbe. Mivel rendetlen vagyok, ezért nem egyszer volt már olyan, hogy ez szilánkos borostyánra száradt a bögre aljában, és arra is volt példa hogy ezt mozsárban megtörtem, és a habhoz adtam hogy keményebb legyen, és az is lett. Most mit mondjak? A véremben van a cucc.




Tegnap kaptunk pakkot Magyarországtól. A csomagküldős srác nem akart bejönni egy teára, este hét volt, és még sok cím hátra volt neki, úgyhogy neki is a kezébe nyomtam egy ilyen tasakot.
És képzeljétek el, fél óra múlva felhívott, hogyha egy vödörrel lenne, akkor se lenne elég, és hogy árulnom kéne olyan finom, és hogy amúgy is megcsináltam ezzel az estéjét  köszöni szépen. Nagyon cukker volt.


Ezeket a csomagokat a szomszédoknak csináltam, viszek majd még a hentesüzletbe is, mert ők is mindig nagyon cukik hozzánk.




Na hát ilyesmik, ha addig nem találkoznánk, akkor Áldott karácsonyt kívánok nektek drága szeretteim.

aklüwmcica




5 megjegyzés:

Sheila G. írta...

naggggyon cukik

meg ti is

aklübisz írta...

<3

Névtelen írta...

/Tojás fehérjét nylon zacskóba le lehet fagyasztani./ Puszi Magdi

Névtelen írta...

Nagyon ügyi vagy! Magdi

aklübisz írta...

óóó, köszi a tippet!!