2013. december 2., hétfő

blogger

Nem szeretem már annyira a blogspotot. De itthagyni sem akarom, mégiscsak 6 éve az otthonom.

Egy csomó prodzsektet el akartam már kezdeni, angolul blogolást, vagy tematikus bontást, de a szemét gugli nem fejleszti ezt a szart.
Viszont eléggé kényszeres vagyok ilyesmiben, és képtelen vagyok két blogot kezelni, ezért is nem regisztráltam az összes divatos oldalra.

Most viszont ugyebár mégis. Nincs benne gyakorlatom, de asszem a megcsalás hasonló bűntudattal járhat. Az új blogot megcsinálni kifejezetten furcsa érzés volt. Meg eléggé dühítő is, mert az a felület kábé ezerszer jobb.
Remélem ez fenn fogja tartani az érdeklődésem,  szóval menjetek és olvassátok el a bejegyzésemet az ukrán helyzetről, kulonos tekintettel a passzív és politikailag nemtörődöm olvasókra, nagyon egyszerű, tűnés oda.

http://szimplapolitiksz.wordpress.com/


Nincsenek megjegyzések: