2013. november 3., vasárnap

tavasziszél

Ez egy intim és kizárólag belső használatra szánt videó, és csak azért rakom fel, mert tudom hogy a családtagok nagyon fognak neki örülni.

A többieknek pedig; az éneklés az egyetlen dolog amivel kapcsolatban szégyenlős vagyok, mert bár nem rossz a hangom, sijnisajni nincs abszolut hallásom, a ritmusérzékem pedig nulla. szóval így izé.

A történet pedig, hogy a csillivilli kis unokahugommal őszölünk. A Wells-i katedrálisról már meséltem. Legutóbb amikor itt voltunk, ez a terem teli volt pakolva mindenfélével, de most már a levegővételkor is hallottuk hogy jó lehet az akusztika.
Nagyon szerettük volna kipróbálni, de voltak a teremben, és egy templomban azért nem illő, bár egy férfi nagyon agitált minket amikor így dudorásztunk.
Aztán mindenki elment, mi pedig gyorsan kihasználtuk a helyzetet. Ilyesmik.





Persze nem hagyom ilyen kis aranyosan ezt a bejegyzést.

Szóval valamelyik este felszálltunk a buszra és egy fiatal srác, huszoniksz év körüli az öregeknek meg a bénáknak fenntartott helyen terpeszkedett, a sporttáskája a másik ülésen volt, és bár volt rengeteg felszálló, a testbeszéde nyilvánvalóan azt mutatta, hogy nem akarja se a helyet felszabadítani, se átülni máshova, hiába botozott el mellette hátra valami bácsika.
(magyarázat: a rengeteg felszálló nem azt jelenti mint a hetes buszon. elenyésző hogy nem jut mindenkinek ülőhely, de az is hogy az öregek helyét valaki elfoglalja)
Szóval elhaladtunk a srác mellett, én pedig jó hangosan hátraszóltam a társaságomnak magyarul, hogy "de utálom az ilyen majmokat". Természetesen a következő pillanatban válaszolt valakinek akivel telefonbeszélgetésben volt, nyilván magyarul ilyen az én formám.

Bár a hallgatóság nem tudja hogy ez a fiú kiket képvisel, de a viselkedését látja.


Akik ott a templomban hallgattak minket, azok sem tudják milyen nyelven énekeltünk.

Mégis a két különböző közönség nagy valószínűséggel mindkét esetben most találkozott először a magyar nyelvvel.

Vonjátok le a konzekvenciákat, és innen kérek minden sorstárs immigránst, hogy viselkedjen már az istenszerelmére.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép.

Mamz

Molly Bloom írta...

cukik vagytok, de nekem erről a dalról csak ez jut eszembe, ez übercuki:

http://tv.gamestar.hu/video/queen-tavaszi-szel-vizet-araszt

Névtelen írta...

Jó akusztikája van, én is kipróbálnám.

roto

Névtelen írta...

én egy kicsit pityeregtem is rajta. öregszem, na.

dögakirégenírtmostolvas

... írta...

hát ez tök szép volt...köszi

Névtelen írta...

ŐŐŐ hát igen, engem ez a dal csak a Freddies előadásban ríkat meg.

Amúgy köszike mindenki.

A kisgyerekeseknek meg kis adalék sztori, egy másik nagy katedrálisban jártunk, egy fiatal pár tolta körbe a kétévesforma kisfiát, aki az egészet végighuhogta-rikoltozta, a szülők kicsit bocsánatkérően mosolyogtak, de szerintem senki nem idegességet hanem tömény irígységet érzett, a kisklampón tisztán látszott, hogy őt itt csak a visszhangok érdeklik, menő volt.

akl

lucita írta...

Ez hidegrazosan kurvaszep volt. Kosz, lanyok.

lucita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.