2013. október 27., vasárnap

Ugye büdös a kisbabák kakija?

Beszélgetünk egy ideje wmmel a gyerek kérdésről. Mindketten aggódunk, hogyha nem lesz, akkor a másik azt idővel nagyon bánná.

Más.

Van egy vendégünk, tínédzserlámúr unokahúgom, most már visszatérő vendég, nagyon szeretjük. A nappaliban alszik, felfújható ágyon.
Tegnap volt az első éjszaka.Hosszas trécselésesk után olyan fél egy, K. már alszik, wm és én félálomban, a Cica szintén aluszik, Kval a nappaliban, az íróasztalomon, a párnáján.


 Wm egyszer csak megbök, hallod, hallod, hallod, nem nem hallom. A cica öklendezik mondja, be kell menned a Khoz. Baszki de fél egy van majd kijön , de menj be.
Bemegyek, a Cica akkorra már kifele halad.Látom hogy gáz van, felkapcsolom az alvó gyermekre a villanyt, akkor már látom is, K, ébredj, hallod, K ébredj..
Nos az volt, hogy azt hoszem ez a cicát is váratlanul érte, kábé álmából ébredt arra, hogy sugárban okádja a macskatáp golyócskákat egészben az íróasztalom alatti összetekeredett kábelkötegre, meg egy jókora tócsa nedveset a székemre.Én ennyi macskahányást még nem is láttam, nagyon nagyon sok volt. A vendégünk frissem mosott hajától, és a nyitott utazós bőröndjétől olyan fél méterre mindez.
Wm rögtön nekiállt a kommandónak, takarítani, a nagyját
Kicsit rosszul lettem, de az öklendezésemet visszatartva az jutott eszembe, ha ebből kivonom mgam, wm iszonyúan fog gyűlölni, úgyhogy időhúzásként domesztoszos vizet készítettem.

Szóval amikor a drótokat még nem, de a szőnyeget már kisúroltam, na az volt az a pillanat amikor kikiabáltam wmnek, hogy itt és most kössön csomót a farkára, mert én nem fogok babahányást takarítni az biztos. Azt válaszolta hogy az nem olyan undi, de még nem győzött meg.

Ilyesmik.

3 megjegyzés:

sajtosbrokkoli írta...

wm-nwk igaza van, a babahányás oké, a gyerekhányásra viszont nincs mentség. Azt vagy birod, vagy nem. Nem vagyok rá büszke, de az nekem sem megy. Mindig Háni takarít.
Tájákoztatásul pedig: kanapé tísztítás fertőtlenítő szerekkel 24 órán belül 12 ezer (és egy napig szárad még , em tudsz ráülni) Szőnyeg 8 ezer, az éjszaki mosás pedig megfizethetetlen, és szükséges.
:)
Ez a hányás dolog asszem bár fontos:), de elhanyagolható szempont a gyerekvállalásban. Én 14 évesen hánytam először, és azóta is csak még egyszer. na? Meg lehet úszni.
Szerettem ezt a posztot :)

Névtelen írta...

A saját gyereked hányása sose undorító, még akkor sem lesz az, ha 20 évesen hazajön részegen egy baráti bográcsozásból és 3 kiló sörszagú pörköltet "rak" ki a szőnyegre. Ha meg még anyatejen él a gyerek, akkor még szaga sem lesz.

roto

Uncle Joe írta...

Egy jótanács: pisztáciát NE adjatok neki amíg kicsi :)