2013. október 14., hétfő

Budapest te csodás

Emlékszem amikor még nulla volt az érdeklődésem a fényképezés iránt, akkor nyolc körömmel tudtam volna leszedni az arcbőröm minden alkalommal amikor wm valami rozsdás-törött-hugyos-ronda-lepattogzott-büdös-koszos SZAR mellett álldogált hosszú perceket egy fotóért.

 Most hogy már szórakoztat a fényképezés... Tessék itt egy csokor fénykép, aminek a fele bizony  rozsdás-törött-hugyos-ronda-lepattogzott-büdös-koszos SZAR.


Nagyon sajnálom hogy későn vettem elő a fotómasinát, és nem sikerült erről rendes képet csinálni, a szúrósz tekintetű néni bizony a harmadikon állt kint az ablakban -nagy svunggal takarítva,- ami a pesti belmagasságokat tekintve egy átlag panel negyediknek simán megfelel.



Remélem az én nagy diszkógömbömet még nem kótyavetyélték el otthon...










Ezekről a székekről egy Hedy Lamarr idézet jut eszembe. Vajon az a szemétkedés, amit nem mondunk ki, is szemétkedésnek számít?

Amúgy Hedy Lamarról még sose hallottam, de az anyukám angol nyelveckéjében megemlítették, és így megtudtam hogy egy csodaszép feltaláló-színésznő. Nnna. Ilyenek vannak.


 Egy csomót gondolkodtam az idegen emberfotózáson, nekem nagyon nem megy. Rájöttem hogy mi a titka a gátlástalanságon kívül. Kell egy bufla nagy kamera, attól hirtelen professzionálissá válik a kinézet, és megalapozottá válik a jog.

A kép címe amúgy:

A pótelem is lemerült a kamerában.


Ezt meg mára és az egész hétre küldom mindenkinek.







Nincsenek megjegyzések: