2013. augusztus 8., csütörtök

morbid

Jaj borzasztót álmodtam.

Kimentem a kertbe, és ott találtam az anyukámat a jeges tóba belefulladva, arccal lefele. Kirántottam a vízből, és azonnal elkezdtem az újraélesztést, pont ahogy  az elsősegély tanfolyamon tanultam. Nem volt két percig sem a víz alatt, szóval biztos voltam benne hogy életben marad, egyedül az aggasztott, nehogy az okszigénhiány miatt károsuljon az agya, de aztán rájöttem, hogy a fagyos víz megtartotta az agyát épségben szerencsére, és ugyanolyan okos marad mikor felébred (?)

Kábé itt tartottam amikor tudatosult bennem hogy csak álmodom, és felébresztettem magamat.
Fujj de rossz volt.

Egy csomót gondolkodtam az elsősegély tanfolyam óta, hogy vészhelyzetben képes leszek e hasznosítani a tanultakat, na most már bebizonyosodott, hogy hezitálás nélkül.

Nincsenek megjegyzések: