2013. május 29., szerda

Dzsék

Egy csomószor kellene mesélnem az emberekről akikkel elhaladunk egymás mellett az életben, de lusta vagyok, aztán már többet nem is lényegesek, és ti sose tudtok róluk.

Például Jake. Jake az elmúlt négy hónapban minden nap megörvendeztet azzal, hogy isiből hazafele menet bekopogtat az ablakomon, megáll egy percre, és a mellbimbóit csavargatja. Én nevetek, vagy pofákat vágok, ez  rituálénkká vált. A fapina kolleganőim szerint ez nem vicces, és hogy nem lenne szabad hergelnem őket, de szerintem csak irigyek és öregek, szóval még vadabb arcokat vágok.

Jake jóképű és vicces. Nagyon, nagyon sok női szívet fog összetörni, az enyémet már rabul ejtette
Elmesélem honnan tudom a nevét.
Amikor szépen süt a nap akkor a parkban töltöm az ebédszünetemet. Pár hete a kolleganőm szabin volt, szóval nem a szokott időben parkoztam, plusz Dzséket is korábban kiengedhették a suliból, mert mindkettőnk legnagyobb meglepetésére összetalálkoztunk a járdán. Ő a cimbijeivel volt, mindenki messziről észrevett mindenkit, láttam hogy a kölkök már zsibognak, hogy húhamilesz, én meg csak vigyorogtam, hogy most legyél nagyfiú. Dzsék is látta hogy itt szitu van,
És azt kell hogy mondjam láttam már sokkal gyávább felnőtt férfiakat,
Mert ez a Dzsék gyerek végig a szemembe vigyorogva a mellbimbóit simogatva haladt el mellettem, alig bírtam ki hogy ne röhögjek, hát szalutáltam neki.
(az egyik osztálytársa kiabálta utánam a nevét, onnan tudom)
azóta egy rózsaszin lapból kivágtam egy J betűt, kidekoráltam szívecskékkel és felragasztottam az ablakomra.

Itt van Jake nektek:



Hát nem ennivaló?
Az utóbbi pár hétben egy pár kislány is elkezdett integetni meg pofákat vágni. Szuper, mert egyrészt aranyosak, lehet látni hogy nem csúfolódás ez, csak csintalanság, másrészt a halálunalmas kollegák akikkel épp ülök utálják az összes kölköt, szóval annál jobb.
Irigylem a kislányokat, mert miután nekem integettek, odamennek a domb szélére, messzire lelendítik a táskájukat, majd utánagurulnak.

A minap rájöttem miért is integetnek ők is. szerintem remélték hogyezt egyszer Jake észreveszi, láv iz in di er.

Mennyire cukik már. odavagyok értük.

Vajon beszélnek rólam a suliban?


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szétrobban a hormonháztartásom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kész vagyok.
Téboly.

...de amúgy hogyan kezdődött az egész?


Mamz

aklübisz írta...

Sajnos Mamzel nem emlekszem hogy kezdodott... mennyire szomoru is ez, hogy valaki ily fontossa valik, az ember eleteben, es az elso pillanatok megsincsenek meg.
Oly fontossa, hogy mar 3:19kor elkezdem igazgatni a hajam, 3:25kor erkezik.


Amugy meg azt hiszem, a kolkok mindig megprobalnak bekopogtatni hozzank (hatalmas uvegablakaink vannak, muszaj rajta bekopogni) de altalaban senki nem figyelt oda. En meg igen, szerintem igy.

aklübisz írta...

de dzsekbe abszolutte szerelmes vagyok, hat milyen kis jokepu mar raadasul, sot SARMOS

lucita írta...

ez kész! :)

Névtelen írta...

Elképesztően helyes történet, és nagyon csípem, hogy ilyen vagy.

Mamz

Névtelen írta...

:))))
Cool vagy meg a kiscsávó is az:)

c.