2013. április 6., szombat


Annyira szuper ez a nap.
Van új csittifitti frizurám.
Egy állóhajó fedélzetén  kávézgattunk az Emilyvel akit nagyon szeretek, a ragyogó napsütésben. Neki adtam a piros kristályos karkötőmet, aminek nagyon örült, meg a Virágot Algernonnak- ot, aminek meg én örülök. Az Emilyt nagyon szeretem.
Aztán wmmel lazannyát zabáltunk a piacon, és a folyóparton sétálgattunk. wm-et is nagyon szeretem.
Majd a tesóméknál begyűjtöttük a gázmaszkokat, csízkéket nasiztunk és kávéztunk, a tesómékat is nagyon szeretem, az összeset.
És végig sütött a nap. A napot nagyon szeretem.
Később kaptam egy cipőt amiben kényelmesen végigtrappolhatom Amszterdamot másfél hét múlva.
Aztán kertészkedtem egy csomót, mert még mindig sütött a nap, nagy zsíros-izmos gilisztákat költöztettem a cserépföldekbe, hogy jól belakják mielőtt a palánták belekerülnek, és vesszőkupolát építettem rájuk, hogy a szemét cica ne hugyozza teli. A cica imád nagy virágcserepekbe hugyozni. Ez az egy dolog ami miatt nagyon haragszom rá.  A cicát , jaj őt is nagyon szeretem.
Titeket is szeretlek.

1 megjegyzés:

Stalter írta...

:) szeretethullám