2013. január 3., csütörtök

szar

Szóval, előzményként annyit, hogy egy kollegámtól kaptam egy könyvet, tudjátok azok a vicces rövid kis hülyeségek amik tökéletesek TitkosTélapóra a melóban. Ez a könyv a kakiról szól. Hahaha.
Aztán az utóbbi időben több filmet néztünk amiben Michael Caine szerepelt, az utolsó a Denevérember volt.
Meg aztán három napja lencsét eszek.

Szóval álmomban valami nagy előkelő házban laktam. Tojáshéj színű falak voltak, nagy világos termek, a mellékhelység is ilyen stílusú volt, földig érő fátyolos függönyök, puha fehér törölközők és aranyszínű  csapok meg foggantyúk.
Pont befejeztem a kakilást, már a kezemet mostam, mikor belépett Alfréd, és hamisítatlan britt akcentussal szigorúan rámszólt -fordítom- " Az ön ürüléke egyszerően orrfacsaró szagú, muszáj kiszellőztetnem, a vegetáriánus vendégeink abszolut el vannak szörnyűlködve."

Na egy ilyet kapni az arcodba álmodban milyen már? Iszonyúan égtem.
Főleg hogy Alfred a lakáj álmomban azt a kifejezést használta "your excrement smells putrid" Ez mondjuk egy enyhén könnyes szemű MájkülKénnel .. hát köszi.

(Szerintem még soha nem használtam a putrid szót. Lecsekkoltam a biztonság kedvééert, hogy mi a pontos jelentése, és most jön a meglepetés. Mármint hogy az emberi agy mennyire szuper szerkezet, és mi minden tudás lehet elrejtve, Szóval a putrid nem csak hogy büdös, hanem mondjuk dögszagú, állati eredetű büdös kábé. Szóval ezért zavarja a vegetáriánusokat, ami álmomban abszolut logikus volt, felébredve meg nagy kérdőjel. Ez már csak azért is szuper mert akkor most már biztos hogy tudok németül, csak elő kell kaparnom.)


Ezek után még nem volt elég átmentem hát egy távolabbi vécébe, mert még mindig nagyon kellett kakilnom, és az a fajansz meg telisteli volt csíkokkal meg paksimogyorókkal, és épp kifordultam volna undorral,, amikor bejött egy iszonyú csinos szobalány aki egyszerre volt a Macskanő meg a bariszta aki a napi eszpresszómat készíti, és olyan volt mintha azt én hagytam volna ott a műsort, és ő nyugtatólag mondta hogy sebaj majd kitakarítja utánam,  és én elkezdtem mentegetőzni, hogy nem nem én voltam, után ameg hogy majd én kitakarítom, ő meg mondta hogy perszepersze hagyjam csak ugyanmár, és akkor még jobban égtem, és felébredtem.



Amúgy igen, németezek, intenzíven. Mjad kérdezzetek erről, nehogy elmismásoljam.


6 megjegyzés:

Csárli írta...

Ich wollte mit dir sprechen, du warst aber nicht mehr auf Skype. Ich werde dich dennoch nicht in Ruhe lassen, und werde meine Kommentare nur auf deutsch schreiben. Lg

sajtosbrokkoli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
sajtosbrokkoli írta...

Jajj de jól szórakoztam! ha túl vagy a megaláztatásokon, és újabb szórakoztató élményre vágysz, lapozgasd a Toilets of the world című hiánypótló művet.
Én is amazonon rendeltem. Perverz nem?
http://www.amazon.com/Toilets-World-Morna-Gregory/dp/1858944996

Névtelen írta...

Danke scho:n meine susse Schwester!

sb: hat "megelni" nem volt olyan vicces :D.

aklu

... írta...

http://etimologia.blog.hu/2010/04/22/vigec

ezdejó

aklübisz írta...

uuh ez a vigéc dejó